שוב מקרה של תקיפת איש צבא על ידי קבוצה קיצונית בחברה החרדית. קצין מחטיבת גבעתי, דתי-לאומי, הגיע הבוקר (שישי) לשכונת מאה שערים בירושלים עלמנת לבקר שני חיילים בודדים, בנים למשפחות חרדיות המשרתים ביחידתו. בצאתו מן הבית, נתקל הקצין באלימות קשה מצד עשרות תושבי השכונה. 



בני משפחתו של הקצין סיפרו לאתר "חרדים 10" על שארע: "זה קרה הבוקר, בערך בשעה 11:30, ברחוב חברת ש"ס. הוא הלך לביקור בית אצל שני חיילים ממשפחות מצוקה במאה שערים. לפגוש חייל בודד שגר בקיטון, בלי מקרר ותנאים בסיסיים".



לדבריהם, בדרך ראו אותו שתי נשים וציקצקו. כשיצא החוצה, חיכו לו 50 ילדים כשבידיהם ביצים וטיטולים, ועוד כ-30 מבוגרים שאחזו בידיהם בלוקים ואבנים, עם מבטי רצח בעיניים. הוא התחיל לברוח, תוך כדי שהם משליכים עליו אבנים וביצים".




אבן שפגעה ברכב של הקצין



למרבה המזל, הקצין עצמו נפגע קל בלבד וסובל ממכות יבשות, אולם רכבו ניזוק כאשר השמשה האחורית נופצה. "כשהוא הגיע אל הרכב, הם רגמו אותו באבנים, שברו את הזכוכית האחורית – שאר האוטו ממוגן, וניסו להשחית את החלונות האחרים. הם ניסו להוציא אותו בכח מהרכב", מספרים בני המשפחה. "ילדים נשכבו על הכביש שלא יוכל להמשיך בנסיעה… זה היה מחריד".



בני המשפחה אומרים עוד: "אנחנו המשפחה החלטנו לא לשתוק על ההשפלה והביזיון שבאו מקרב אחינו. זו שנאת חינם וחינוך להסתה ורוע 'בשם הדת'".



הקצין הגיש תלונה במגרש הרוסים. 



באתרים החרדיים טוענים כי האירוע בוצע על ידי צעירים מפלג קיצוני בחברה החרדית והוא תוצאה של הסתה של הקיצוניים.



מצה"ל נמסר בעקבות המקרה: "הצבא קולט לשורותיו בשנים האחרונות אלפי מתגייסים חרדים לתפקידים משמעותיים בכלל יחידות הצבא. צה"ל רואה בחומרה, מוקיע ומגנה כל ניסיון לפגיעה במפקדיו וחייליו, העושים לילות כימים בהגנה על ביטחון המדינה ואזרחיה".