רעידת אדמה בנפאל 


רעידת אדמה חזקה בעוצמה של 7.9 פקדה את נפאל וגרמה למאות הרוגים, נזק רב ומפולת שלגים אדירה בהר האוורסט, ההר הגבוהה בעולם.  רעידת האדמה הביאה לקריסת התקשורת במדינה ולאובדן קשר עם מטיילים ישראלים רבים. 



מטייל ישראלי שהצליח להעלות פוסט לפייסבוק תאר את מצבן הקשה של משפחות ישראליות שבית המלון בו התאכסנו ניזוק והם נאלצו לעזוב אותו ולהמתין בשטח פתוח לסיוע. 



לכתבה המלאה באתר



תקיפה בסוריה

רשת אל-ג'זירה דיווחה במהלך הלילה על תקיפה ישראלית בסוריה. לפי הדיווח, מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מספר יעדים של בסיסי חטיבות של המשטר של אסד, בסיסים המאוישים גם על ידי ארגון חיזבאללה, באזור אל קלמון הסמוך דמשק ולגבול בין סוריה ללבנון. 



מהדיווח עולה כי התקיפה בוצעה בערב שבת, קצת לאחר חצות ופגעה בבסיסים של שתי חטיבות סוריות שבמחסניהן ארסנל טילים ארוכי טווח ואמצעי לחימה אסטרטגיים. מהדיווח ברשת אל ג'זירה עולה כי מספר פיצוצים נשמעו ליד העיר אל-קטיפה ובאזור אל קלמון, על פי הדיווח מקור הפיצוצים התקפה של חיל האוויר הישראלי.



לכתבה המלאה באתר


ניסיון פיגוע בירושלים ופיגוע דקירה בחברון


שוטר מג"ב נדקר ונפצע באורח בינוני ביום שבת סמוך למערת המכפלה בחברון. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בירושלים. המחבל הדוקר נורה ע"י חייל דעמד בסמוך ונהרג.



ניסיון נוסף לבצע פיגוע התרחש בירושלים בלילה שבין שישי ושבת. . נער בן 16, עלי אבו גנאים, הגיח מכיוון שכונת אבו טור לעבר מחסום אלעזיים, כשהוא מחזיק בידו סכין קצבים. הנער ניסה לדקור שוטרת שהיתה בתפקיד , אך היא לא נפגעה והכוחות שהיו במקום זיהו אותו, ופתחו באש על מנת לעצור אותו . מהירי הזה הוא נהרג במקום.





הסכין ששמשה את המחבל. צילום: דוברות המשטרה



לוחם משמר הגבול שהרג את המחבל,  סיפר : "קראנו לו לעצור וכשהמשיך לרוץ לעברנו ביצענו אני והמאבטחים ירי מדוייק לעברו ונטרלנו אותו".  אביו של הנער סיפר כי בנו נרצח "בדם קר" וכי סרב לנתיחה שלאחר המוות.



לכתבה המלאה באתר



התעללות בכלבה
פרשה קשה של התעללות בבעלי חיים הסעירה את הרשת כשהראפר יואב אליאסי העלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו נראה נער משליך בכוח כלבה קשישה.  הגולשים הזועמים מצאו את הנער והמבצע ומסרו את פרטיו למשטרה. הנער, מאיר כורשידי, התנצל בסרטו שהעלה לרשת. מאוחר יותר הוא נעצר ע"י המשטרה ושחורר למעצר בית.
 

הכלבה לולה מובאת לתחנת המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
מאוחר יותר הגיעו הנער בעל הכלבה והכלבה עצמה, העונה לשם לולה, לתחנת המשטרה, שם נבדק מצבה ונמצא שלא נגרם לה נזק פיזי חמור מהמקרה.