בית העלמין האזורי תל רגב, המשרת שבע חברות קדישא באזור חיפה והקריות, השבית היום את פעילותו עד להודעה חדשה, בעקבות אירועי ונדליזם חוזרים ונשנים בבית העלמין. 

למרות זאת, ובעקבות בקשתו של סגן שר הדתות הרב אליה בן דהן, הערב יובאו נפטרים למנוחות בבית העלמין בליווי אבטחה וזאת בכדי לאפשר קבורת נפטרים על פי ההלכה ביום הפטירה. קודם לכן נפגשו היום סגן השר בן דהן ומנכ"ל המשרד אלחנן גלט עם מפקד המחוז הצפוני של המשטרה ניצב זוהר דביר בכדי לדון בנעשה בבית העלמין, זאת לאחר שהבוקר הושבתה הפעילות בעקבות איקועי הוונדליזם בבית הקברות בתקופה האחרונה.
 
מנכ"ל המשרד הבטיח כי המשרד יעשה כל מאמץ לסייע בהסדרת אבטחת בית העלמין ובטחון עובדיו. בשלב זה הוחלט כאמור שייערכו הלוויות בלילה, זאת בשיתוף פעולה עם חברות הקדישא של חיפה והקריות שהיו שותפים להחלטה, יחד עם פורום חברות הקדישא בישראל.
יו"ר מינהלת בית העלמין, אריה פרג'ון הודיע מוקדם יותר: "אם אין בטחון - אין קבורה" והתריע קודם לכן לחברות הקדישא ולראשי הערים מספר פעמים בעת האחרונה, כי יפסיק את מתן שירותי הקבורה בעקבות מעשי הונדליזם בבית הקברות. "בסוף יהיה פה רצח", אמר היום, "אם משטרת ישראל אינה מסוגלת לספק הגנה לבית העלמין, אנחנו העובדים במקום נפנה אותו. לא נחכה עד שיתקפו אותנו".
פרג'ון טוען כי "גל גניבות ואירועי וונדליזם משתוללים בבית העלמין, ולעובדים אין תחושת בטחון". במכתב ששיגר לאחרונה לראשי הערים באזור, לשר הדתות, לשר הפנים,  לשר לביטחון פנים ולמפכ"ל המשטרה, התריע: "לאור האלימות בבית העלמין ואי מיגורה ומחשש לחיי העובדים, אנו סוגרים את שערי בית העלמין לקבורה במידה ולא יינתן לנו הביטחון הדרוש".

פרג'ון הזכיר כי בעבר נרצח בנימין הסה ז"ל, שהיה יו"ר חברת הקדישא בחיפה. "האם מחכים לרצח הבא? לא יתכן שתופעה של זריקת רימונים, הצבת בלוני גז, וגניבות בכל יום יימשכו". במינהלת תל רגב סיפרו כי בכוונתם להפסיק את הפעילות בבית העלמין תל רגב עד שיובטח שלומם של העובדים במקום.

גורם בכיר במשטרה אמר היום כי "החלטתו של מר פרג'ון להטיל את האחריות על המשטרה תמוהה. הפתרון מצוי בתחום אחריותו, ופגיעה בזכות היסודית של כל אדם ואדם להגיע למנוחת עולמים, אינה הפתרון הנכון. מר פרג'ון נעדר מישיבה בתחנת זבולון לאחר שזומן אליה, כאשר מטרת הישיבה היתה לסייע ולקדם את הפעילות כנגד תופעות הוונדליזם". 
 
ממשטרת מחוז חוף נמסר בתגובה: "משטרת זבולון עצרה 20 חשודים אשר הובאו להארכת מעצרם, בחשד למעורבות באירועים השונים בבית העלמין. עד כה הוגשו ארבעה כתבי אישום בגין חשד לאלימות. בשבועיים האחרונים לא התרחש כל אירוע פלילי במקום".