המשטרה בודקת קשר בין אירועי הירי שאירעו היום (ראשון) לעבר ביתו של מיכאל מור בנהריה ולאירוע שאירע אמש באילת, כשנורו יריות לעבר רכבו של עבריין תושב מגדל העמק בעת ששהה בסמוך לקניון "מול הים" בעיר, ובאירוע נפצעו נער בן 15 ושתי ילדות בנות 8 ו-10 שהיו איתו ברכב.
כפי שציינו אמש, שני רוכבי אופנוע נראו נמלטים מהזירה באילת, לאחר שניסו לגרום לחיסולו של היעד שלהם, עבריין שמזוהה עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור בנהריה ובתקופה האחרונה "חצה את הקווים" לכאורה ועבר ליריביו.
 
בזירת האירוע באילת אותר רכב אשר בצידו נמצאו סימני ירי. מבדיקה עולה ששלושת הנפגעים הינם אחים ואינם תושבי אילת. זמן קצר לאחר מכן, אותר קטנוע שרוף בסמוך לבית העלמין וכרגע נערכות בדיקות האם קיים קשר בן אירוע הירי לבין הקטנוע שנמצא.
 
סגן מפקד המרחב סנ״צ אלי שמול קיים אחרי האירוע הערכת מצב וציין כי מדובר באירוע חמור של ירי. עוד הוא ציין כי לעת עתה נבדקים כל כיווני החקירה וכי המשטרה תפעל לאיתור ומעצר המעורבים.

מוקדם יותר היום, שני בני אדם נפצעו קשה ואחד בינוני בפיצוץ רכב שאירע ברחוב הפלמ"ח בגבעתיים. לאחר האירוע היה חשש למטען נוסף במקום, שהתבדה.
 
חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה גברים כבני 40, בהם אחד במצב קשה, עם פגיעות חזה וגב שמפונה לבית החולים שיבא בתל השומר ושניים במצב במצב קשה ובינוני עם פגיעות הדף וראש, שפונו לבית החולים איכילוב.