חבר הכנסת מטעם המחנה הציוני, זוהיר בהלול, השתתף אמש בפאנל התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20 בצוותא עם יעקב ברדוגו, צ'רלי ביטון ומנחה התוכנית אראל סג"ל ועורר סערה לאחר שטען כי לפלסטינים יש זכות 

במהלך הראיון נשאל שדרן הספורט בדימוס על שמה של המפלגה בה הוא חבר ואמר: "המפלגה לא ציונית, אבל השם הזה היה זמני. בשם יש קנטרנות כלפי המגזר הערבי, הציבור הערבי לא יכול להיות ציוני". בהלול הצליח להרגיז את חברי הפאנל ששאלו אותו האם הוא אנטי ציוני והוא הגיב בלא היסוס: "המדינה היא ציונית, אז מה?, לאן אלך?. אני לא יכול להיות ציוני כי אני ערבי".
ח"כ הוסיף לשאלה שנשאל: "אני לא אנטי ציוני, אני מגדיר את המדינה כסיפור הצלחה ואני חושב שזאת מדינה מדהימה. היא אומנם מושחתת והופכת להיות שלטונית אבל היא עדיין סיפור הצלחה מדהים".

מה שהצליח להסעיר את הדיון עוד יותר הוא כשנשאל בהלול ע"י יו"ר מפעל הפיס בעבר, יעקב ברדוגו האם לדעתו צריך לפזר את היהודים בישראל שיחיו בגולה ועל כך הוא ענה: "צריך להכיר בעובדה שמדינת ישראל קמה על חורבותיה של פלסטין ולערבים יש זכות ילידית במדינה וגם להם יש זכויות. איך אפשר להתכחש לעובדה שהיו פלסטינים כאן ונהרסו 500 כפרים?"
ערוץ 20 העלה לעמוד הפייסבוק שלו את הראיון בפייסבוק וגרם לשלל תגובות נזעמות על חבר הכנסת בהלול על ידי הגולשים.
 
 

ח"כ זוהיר בהלול באולפן הפטריוטים: "צריך להכיר שמדינת ישראל קמה על חורבותיה של פלסטין!". הפטריוטים מנסים להבין את הקשר בינו לבין מפלגה שמגדירה עצמה בשם "המחנה הציוני".

Posted by ‎ערוץ 20‎ on Wednesday, 29 April 2015