בזמן שבתל אביב מפגינים בני הקהילה האתיופית, ומוחים על הגזענות והאפליה, שוחח היום (ראשון) ניסים משעל ברדיו 103 עם כתב ערוץ 2 ברהנו טגניה על הזעם העצור של העדה האתיופית בישראל כלפי הממסד ועל התחושות האישיות שלו לגבי הנושא הטעון. 
 
טגניה הסביר מדוע בני העדה האתיופית ממשיכים להפגין: "ההפגנה בירושלים היא תוצאה של אותו סרטון בו רואים את שני השוטרים מכים את החייל. הסרטון הזה היה רק טריגר, משהו שהוציא את האנשים לרחוב, וההפגנה הזאת היא קודם כל תולדה של כל האפליה, הגזענות וההשפלה בכל תחומי החברה הישראלית שאנחנו כבני העדה חווים כבר מעל ל-30 שנה". 
 

כתב חדשות ערוץ 2 חלק את הכאב האישי שלו כבן לעדה האתיופית: "אני פה כבר 24 שנה, באתי בגיל צעיר מאוד. אני גדלתי לתוך כל העניין של הוועדות - יש הפגנה, ממנים ועדה, יש עוד הפגנה ממנים ועדה נוספת אבל אין פיתרון. הדור שלי הוא לא כמו הדור של ההורים שלי שהיה להם אמון מלא בממסד, הדור שלי הוא שונה, הוא גדל והתחנך פה אבל אף פעם לא הרגיש חלק אינטגראלי מהחברה הישראלית. זו לא חוכמה שרואים אותי בערוץ 2 בפריים טיים, מספיק שלא מכניסים את בן העדה למועדון צפון תל אביבי אז אני מרגיש שאותי לא הכניסו ואם שוטר מתנפל על חייל בצורה כזאת קשה אני מרגיש כאילו שהתנפלו עליי".
 
"אנחנו בסך הכל רוצים שיתייחסו אלינו כשווים", הדגיש טגניה, "אנשים ראו שאחרי ההפגנה שעשו ביום חמישי פתאום המפכ"ל הוציא הוראה ואמר שיבחן ויבטל תיקים שעד עכשיו מתנהלים וכעת הם אומרים 'סימן שמה שאנחנו זועקים הוא נכון'. הם שמעו שראש הממשלה מגנה את הכאת החייל ואמר שהוא יעשה הכל ויחבק את העדה ושאלו את עצמם מדוע הוא  לא אמר את זה ביום הראשון שהוא צפה בסרטון וראה שחייל מוכה על ידי שוטרים בצורה כה אכזרית. זה סבל שהתמשך והתפרץ פתאום החוצה ואין אמון בממסד". 

 הביאה לדפוס: ליאת מלכא בלכטובסקי