חשד להתעללות בחסר ישע: אב מאחד הישובים בדרום השרון נעצר בחשד להתעללות חמורה בבנו בן השלוש. אימו של הפעוט נשלחה למעצר בית. בשישי האחרון בשעות הצהריים, הובהל לחדר המיון בבית החולים שיב"א תל השומר פעוט בן שלוש, כשהוא סובל מחבלות פנימיות קשות, מלוות בדימומים מאסיביים.

הצוות הרפואי של בית החולים החליט להעביר את הדיווח במיידי למשטרה וצוות חוקרים מתחנת ראש העין בראשותו של ראש צוות החקירה המיוחד (צח"מ) רפ"ק גרוגרי פוקס, הגיע לבית החולים וחקר את אביו של הפעוט ששהה עימו בבית החולים.

עם תום החקירה הראשונית החליטו החוקרים להאריך את מעצרו של האב בן ה-54 שהועבר לבית המשפט, שם כאמור הוארך מעצרו עד ליום שלישי כחשוד בהתעללות חמורה בבנו. 

במקביל נחקרה גם אימו של הפעוט ובסיום החקירה מאחר וגם היא לא ידעה לתת הסברים למצבו של הפעוט, היא נשלחה למעצר בית בעיר אחרת. כיוון שמדובר במשפחה המונה שמונה ילדים מיהרו חוקרי המשטרה להסתייע בגורמי הרווחה בעיר, ועוד באותו יום הועברו שבעת ילדיהם הנוספים של ההורים החשודים בהתעללות בשלב זה לטיפול והשגחה אצל משפחה אחרת.

"מדובר באירוע חמור ביותר של חשד להתעללות בפעוט חסר ישע. החקירה בראשיתה" אמר גורם בכיר במשטרה.

באירוע אחר, בן 3 נמצא הבוקר כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה ע"י הוריו בביתו בשדרות מנחם בגין בפתח תקווה. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'פתח תקווה' ביצעו פעולות החייאה ממושכות אך למרבה הצער לאחר נסיונות החייאה נקבע מותו, נסיבות האירוע בבדיקה.