בעדות מרשימה, קוהרנטית, תוקפנית לפרקים, וחדה העידה היום (ראשון) רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, במסגרת התביעה שהגיש מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, בטענות שונות על תנאי העסקה פוגעניים והפרת הבטחה. מלבד נתניהו העידו עוד שמונה עדי הגנה שניסו להדוף את הטענות שהעלה נפתלי בתביעתו. הצדדים יגישו את הסיכומים בתיק זה בתוך חודש, ההכרעה - יכולה להמשך עוד מספר חודשים. בסביבתה של נתניהו הביעו סיפוק רב מעדותה.



העדות שנמשכה שעתיים שלמות החלה בשעה 17:00 אחר הצהריים, שמונה שעות לאחר שהחל הדיון בבוקר, ולאחר שמפלס המתח באולם עלה נכנסה נתניהו שהגיעה מוכנה לעדות. לבושה באופן מרשים, מחוייכת, ורגועה היא נעמדה על דוכן העדים. חקירתה הנגדית על ידי עורכת הדין נעמי לנדאו, שמייצגת את נפתלי לצידה של עו״ד נאווה פינצ׳וק אלכסנדר, הייתה תוקפנית וחריפה, ונתניהו הגיבה בקור רוח, שהופר כל אימת שהוזכרו פרטים על אודות התנהגותה כעולה מפרשת התביעה. נתניהו השיבה: שופכים את דמנו וגם ידעה לכוון אל מיש עומד מאחורי המתקפות על המשפחה - ״זה שאסור להזכיר את שמו״, אמרה על נוני מוזס, מו״ל ידיעות אחרונות, תוך שהיא משווה אותו לרשע האולטימטיבי מסדרת ספרי ״הארי פוטר״ - לורד וולדמורט.



לכל אורך עדותה חזרה נתניהו, בלי קשר לשאלות שנשאלה, על המסר לפיו מני נפתלי שופך את דמה והאשימה אותו בסחיטה ואיומים, ״שנה וחצי בוצעה סחיטה באיומים של משרד רה"מ. זה אצל היועצת המשפטית של משרד רה"מ. יש לי אפילו סמסים…זה לא המקום לברר את התביעה הזו״, אמרה נתניהו, ״זו סחיטה ואיומים …למעלה משנה ורבע נשפך דמי בראש חוצות על ידי מני נפתלי והתומכים בו בעידודה של התקשורת".



עוד העידה נתניהו כי היא ניסתה להתרחק מעניין עבודות הבית, ”לצערי הרב בתקופה שבה היה מני די נמשכתי לזה, ונתקלתי בהתנהגות הבוטה שלו. אנחנו רדופים על ידי התקשורת. לא הרשיתי לעצמי לפטר אותו כי התקשורת תשחט אותי. אני חיה בפחד. מבחינתי לפטר אב בית זה כותרות ולא רציתי לעשות דבר כזה. חיכיתי שיעזוב”.



נתניהו נשאלה על ידי עו״ד לנדאו על התקריות השונות שהועלו בתקשורת ובכתב התביעה, בניהן אירוע משיכת המפה ושקית החלב. נתניהו חזרה על המסר, ״לא היה מעולם. לא זוכרת זריקת מפה. אני דור שלישי לשואה. אין מצב שאצלי במשפחה. זה פשוט לא הולך עם הגנים שלי״



עם סיום עדותה של נתניהו הביעו גורמים בסביבתה, בראשם עו״ד יוסי כהן שמלווה אותה, סיפוק רב מעדותה, ״היא הכתה שוק על ירך את טענות התביעה״, אמרו. עו״ד כהן אמר בעצמו לאחר הדיון לאמצעי התקשורת כי, ״מני נפתלי פתח לפני שנה וחודשיים במסע הכפשות שטרם ראינו כמותו. היום תמה מסכת ההוכחות... ראינו כמה גברת נתניהו באה בחום וברגש והביאה לחקר האמת בבית המשפט. היא שכנעה את בית הדין בצדקת טענותיה. הראיות מדברות בעד עצמן. התבייעה תדחה ומני נפתלי ישלם הוצאות״



נפתלי עצמו אמר בתום הדיון כי "אם היא (נתניהו-א"ז) עוברת תקופה קשה ויש לה אמצעים, אז אני עובר תקופה איומה. אומרים שאני ממומן, אין לי גרוש, אספתי 75 אלף שקל תרומות. אף אחד לא רוצה להעסיק אותי. אני סמל במדינה, שעובד צריך לעמוד על שלו. ירדה לי קצת אבן מהלב היום שאני לא עומד מאחרי הוצאות בית ראש הממשלה, כך הוכח היום. עשו לי עוול, הוריי אמרו לי תעזוב את זה, יאכלו אותך. אנשים ניסו להפיל אותך".