שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.

אני יודע שזה עלול להתנקם בי ושמקצת מתומכי עלולים להגיע למסקנה שהפכתי שמאלני, אבל שוב מגיע שוטר טוב לבית המשפט העליון.

מדי שנה, לכבוד יום איחוד ירושלים מתקיים בעיר ריקוד דגלים, שמארגנים בני הציונות הדתית. כמה עשרות אלפים עוברים את העיר בשירה וריקודים ומניפים דגלים. בשנים הקודמות היו מספר תקריות בעת שחלפה התהלוכה ברובע המוסלמי בירושלים והשנה עתרה לבג"צ עמותת עיר עמים. גוף שמאל  קיצוני שחושב שלא יפה לנפנף דגל ישראל מול ערביי ירושלים. וביקשו שהריקוד לא יעבור שם. כי זה מפריע לערבים להגיע לבתיהם או לפתוח את חנויותיהם.  

עצם הגשת העתירה מקוממת, ולכן יפה עשה בג"צ שדחה אותה, תוך שהוא מורה למשטרה לגלות אפס סובלנות אם מישהו יצעק 'מוות לערבים'. אז גם ביום ירושלים זה יאלצו הערבים בירושלים לראות דגלי ישראל. הרבה דגלים. יום ירושלים שמח.


שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

סעיף 93 בהסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לש"ס אומר ש"הממשלה תפעל לביטול אפליה בקריטריונים לדיור, ותשוב לקריטריונים שהיו נהוגים בשנת 2012 בנושאים אלה", אתם רוצים לדעת למה הכוונה?

ובכן, הכוונה היא להחזיר לקריטריונים של זכאות דיור את מילות המפתח ותק בשנות נישואים ומספר ילדים, שיצאו משם בתקופת יאיר לפיד. עכשיו הם חוזרים ומחזירים את האפליה לטובת הציבור החרדי, שמתחתן מוקדם ועושה ילדים מהר, הם יחזרו עכשיו למקום הכי טוב ליד קערת השמנת, בעוד אלה שלא היה להם זמן להתחתן ולעשות הרבה ילדים כי היו צריכים לשרת בצה"ל, נדחקים החוצה וגם הקריטריון שנקרא "מיצוי כושר השתכרות" לא יהיה עוד, בקיצור, חוזרים לדפוק את המשרתים, וחוזרים לצ'פר את המשתמטים, עולם כמנהגו נוהג.