עיתונאי ידיעות אחרונות רענן שקד, העביר ביקורת חריפה וארסית במיוחד על עורך 'האח הגדול' ובלי פחד פנה אליו בטוויטר וצייץ: "כמה אומללות. אתה חרא בנאדם, יורם זק". שי ודרור הפתיעו הבוקר את מבקר הטלוויזיה לשעבר ותהו מדוע הוא ניסה להעלים עקבות ומחק את הציוץ אחרי מספר דקות. 
"מה אתה נכנס ביורם זק?", שאלו שי ודרור את שקד, "אתה לא מפחד שימחקו אותך מהתעשייה?". "אני בן אדם רגיש וליבי יוצא אל האנשים האלה", ענה המבקר, "אני צופה בתכנית והרגשות שלי נפגעים".

בהמשך הסביר: "אתה רואה אנשים שמגיעים לשם עם איזושהי אומללות אמיתית. ברור שהאנשים האלה באו מרצונם והם חתומים על חוזים אבל עדיין, כשאתה הבן אדם שעושה את זה וצריך לספר סיפור, וזה יורם זק לצורך העניין, אתה מקבל החלטה של - 'האם אני לוקח את האומללות הזאת, מעצים אותה ומשתמש בה או שאני זז טיפה הצידה, מתמקד בעוד סיפורים ואומר - בו ספציפית אני יוצא בן אדם". 
"אם אתה מאמין בזה למה מחקת את הציוץ בטוויטר אחרי שכתבת אותו?" שאלו השניים, "אני מאמין במה שכתבתי אבל כמו שאתם אומרים אני לא רוצה שיהיו בעיות בתעשייה. מתברר שאתה לא יכול לצייץ משהו לשתי שניות בלי שזה יירשם לנצח, כולנו צריכים להפנים את הלקח הזה".

הביאה לדפוס:  ליאת מלכא בלכטובסקי