צ' עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, הגישה בימים האחרונים תלונה נגד מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, בטענה כי הטריד אותה מינית.
בעקבות התלונה ככל הנראה צפוי נפתלי להיחקר במשטרה. עניין ההטרדה המינית עלה במסגרת סאגת התביעה של מנהל המעון לשעבר, את ראש הממשלה ואת משרד ראש הממשלה, בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, בטענה לתנאי העסקה תובעניים ולהפרת הבטחה. 
לפני כשבוע וחצי העידה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שכלפיה מופנות רוב טענותיו של נפתלי, אף כי אינה חלק מהתביעה, ודחתה את טענותיו. נתניהו נשאלה על התקריות השונות שהועלו בתקשורת ובכתב התביעה, בניהן אירוע משיכת המפה ושקית החלב ואמרה: ״לא היה מעולם. לא זוכרת זריקת מפה. אני דור שלישי לשואה. אין מצב שאצלי במשפחה. זה פשוט לא הולך עם הגנים שלי״.

בעדותה טענה הגברת נתניהו כי שופכים את דמה וכי נפתלי מצבע סחיטה באיומים. ״זאת סחיטה באיומים, למעלה משנה ורבע נשפך דמי בראש חוצות על ידי מני נפתלי והתומכים בו בעידודה של התקשורת". 
נפתלי עצמו אמר בתום הדיון כי "אומרים שאני ממומן, אין לי גרוש, אספתי 75 אלף שקלים מתרומות. אף אחד לא רוצה להעסיק אותי. אני סמל במדינה, שעובד צריך לעמוד על שלו".
עוד הוסיף אב הבית לשעבר ואמר: "עשו לי עוול, הוריי אמרו לי תעזוב את זה, יאכלו אותך. אנשים ניסו להפיל אותך".