בבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד מוראד גראמנה, בן 25 מהכפר מוקייבלה הסמוך לעפולה, החשוד כי ביצע עבירות פדופיליה נגד קטינות. הסעיפים בהם הוא מואשם הם: ניסיון למעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, התחזות לאחר
על פי כתב האישום, גראמנה השתלט על חשבון פייסובוק של קטין ועשה שימוש בפרטיו ובתמונותיו לצרוך פברוק זהותו. החשוד היה נוהג להיכנס לאתרי אינטרנט של ילדים, אתרי מעריצים של להקות נוער. שם היה עובר על שמות הקטינים שרשומים בפורום שיחת קבוצת מעריצים עם פרטים להתקשרות.
לאחר מכן היה שולח הודעת דואר אלקטרוני לאותה הקטינה ומזדהה בפרטי הקטין. כשהיה נוצר הקשר והיו מתחילים לשוחח, היה דוחק בקטינות לשלוח לו תמונות שלהן, בתחילה תמונות תמימות ובהמשך תמונות חושפניות ואף מבקש מהן להצטלם תוך שידולן לבצע בעצמן מעשים מיניים.

שוטרי מחלק הפשעים ביחידה המרכזית של המחוז הצפוני יחד עם חוקרי הסייבר בחקירה מעמיקה בעקבות דיווח של זוג הורים לנערה בת 12 על כך שבמכשיר הסלולרי שלה מצאו התכתבויות מיניות בוטות ולא אופייניות לנערה. 

גראמנה נעצר נעצר לפני כשלושה שבועות לאחר שאומתו החשדות וזהותו הוצלבה עם מספר מקרים דומים. במקביל החוקרים הצליחו לאתר באמצעות הממצאים שנתפסו בביתו עוד 5 קורבנות נוספים בגילאי 14-11. במכשיר הסלולר של החשוד מצאו החוקרים חומר פורנוגרפי רב כולל חומר תועבה של קטינות. 
החקירה נוהלה בפיקודם של רפ״ק דלית אלעד ופקד עמית גולן, אשר הוציאו צו איסור פרסום גורף בשל הרגישות ומעורבות קורבנות פוטנציאליים.
רפ״ק דלית אלעד אמרה: "מדובר במקרים מזעזעים, אשר תמימותם של קטינות הותרה וזאת כשהן נמצאות בביתם הפרטי. לעיתים הקטינות היו כה תמימות שכשביקש החשוד מהן להתפשט ולהצטלם, ענו לו בתשובה תמימה. זו ההזדמנות לומר לכל ההורים, לדבר עם הילדים ולהסביר שלא לענות לזרים שפונים באמצעות האינטרנט ולהודיע מיד להורים במידה ויש פניה כזו".