ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב (ראשון) לגמר האירוויזיון שהתקיים השנה באוסטריה.



נדב גדג' בגמר האירוויזיון

בסטטוס שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "במוצאי השבת האחרונה, ערב חג השבועות, זכינו במקום התשיעי באירוויזיון, כל הכבוד לנדב גדג' על ההישג המכובד, ולכל המשלחת הישראלית שחוזרת הביתה עם הרבה גאווה".



נתניהו אינו הפוליטקאי היחיד שפרגן לגדג' דרך רשת הפייסבוק. גם ח"כ שלי יחימוביץ, התייחסה לתחרות וכתבה: "הרבה אהבה קיבלה המשלחת שלנו באירופה, שהעוינות בה כלפינו הולכת וגוברת. אבל היה רגע נדיר ומתוק במיוחד, שבו אלפי אירופאים עמדו על רגליהם, ושאגו איז – ר – אל! איז – ר – אל!


זה היה לפני העלייה לחצי הגמר, כשנותר עוד שם אחד שלא הוקרא ברשימת העולים. רק ביום ששי ראינו את ההקלטה, ומצאנו את עצמנו מחזירים לאחור שוב ושוב את הקטע הזה. בהתחלה כי לא היינו בטוחים שאנחנו שומעים טוב, ואחר כך פשוט כי זה היה נעים באופן מביך".


יחימוביץ הוסיפה: "זה היה רגע אחד קסום של תרועות ואהבה לשיר ישראלי, שהוא גם שיר הלל לתל אביב, בתוך בידוד בינלאומי גובר והולך. אז תודה, כבוד, וחג שמח כפול ומכופל לאנשים המוכשרים שהזכירו לנו שאסור להתרגל. שאפשר, שצריך, שחייבים גם אחרת".

גדג' בן ה-16, זוכה התוכנית "הכוכב הבא", שר את השיר "Golden Boy", שנכתב והולחן על ידי יוצר הלהיטים, דורון מדלי. מי שזכתה במקום הראשון ותארח את תחרות השירה האירופאית בשנה הבאה היא שוודיה.