יוזמה מקורית של ארגון "הורים עובדים לשינוי", הביאה הורים רבים לקחת את ילדיהם היום (שני), איסרו חג שבועות, למקום עבודתם. פעילות הארגון נועדה לצמצם את הפער בין חופשות ההורים לבין חופשות התלמידים בישראל.
יו"ר הארגון, יערה ישורון, פתחה בקמפיין בעמוד הפייסבוק של הארגון תחת השם "חג הביקורים- ההורים בעבודה? הילדים גם", שהביא למאות שיתופים של הורים עייפים. "אנחנו הורים לילדים ואם אין להם מסגרת, אז שיבואו איתנו לעבודה", הסבירה ישורון. "לילדים יש כ-100 ימי חופשה ולנו כ-12. בואו נראה איך המשק מתפקד כשהילדים איתנו, בלי מסגרות המתאימות", הוסיפה ישורון. 
"בעקבות פרסום הקמפיין הבאתי את הילדים למקום העבודה ואף המלצתי לעובדים לעשות כמוני. בנינו תכנית לילדים במשך שעות היום, הכנו יצירות, פתחנו קולנוע קטן ועשינו ארוחת צהריים משותפת", סיפר טוביה ברוקנר, בעל עמותה "בשבילינו", העוסקת בטיולים ובפעילויות לחיילי צה"ל ולמבוגרים. 

"ברור שזה גורם ליום העבודה להיות פחות אפקטיבי, אבל חשוב שמדינה והמשק ירגישו בקושי הזה ונמצא פתרון הגיוני לסוגיית החופשות. הבת שלי בת השבע הגיעה איתי לחברת הנדסה בה אני עובדת במחלקה לבקרה תפעולית. כל איסרו חג אני לוקחת אותה איתי", סיפרה נעמי ברנע מהוד השרון. "למזלי היום לא היה יום לחוץ, אבל בדרך כלל אני נאלצת לצאת יותר מוקדם וזה בהחלט מפריע למהלך התקין של יום העבודה", הוסיפה ברנע.
גם דוד אלקובי לקח את שני ילדיו בני התשע לעבודה בחברה בתחום השירותים העסקיים. "היה כיף, שיחקנו בלגו וכשאבא היה בפגישה, ראינו סרטים במחשב שלו", סיפרו רועי וגיא. "לקראת הסוף הם קצת השתעממו, כי שמונה שעות במשרד זה יותר מידי לילדים", הוסיף האב, אלקובי.