ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף (59), הוא ראש העיר שנחקר היום (שלישי) במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בלוד, בחשד לביצוע עבירות מין, כך הותר לפרסום. יוסף עוכב לחקירה בעקבות תלונות של מספר עובדות בעירייה, חלקן עובדות לשעבר. מעצרו של יוסף הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים, עד ליום ראשון.

על פי החשד, ביצע ראש עיריית אור יהודה במשך תקופה ארוכה, עבירות מין במספר נשים, תוך שהוא מנצל את מעמדו ואת מרותו ומשתמש בכספי הרשות שלא כדין על מנת להעניק להן ולאחרות טובות הנאה. 
עוד על פי החשד הוא פעל לשיבוש מהלכי חקירה. בתום חקירה סמויה עיכבה היחידה את הבכיר לחקירה וערכה חיפושים בביתו, במשרדו ובמספר זירות נוספות בעיר. 

תלונות בעניין הגיעו גם למבקר המדינה וחלק מהעובדות הועברו מתפקידן, על פי הטענות כשביקשו העובדות מראש העיר להפסיק במעשיו, איים עליהן בפיטורין, כך דווח הבוקר בגל"צ.

סניגורו של יוסף, עו"ד משה ישראל, ביקש מבית המשפט לשחרר את מרשו למעצר בית בטענה שאינו יודע דבר על טענות המשטרה וכן הוא מוכן לעבור כל בדיקה שתוכיח את חפותו. לדבריו, הצורך בצמצום כח האדם בעירייה והאילוץ בעטיו לפיטורי עובדים הם שהובילו לכאורה לתלונות כנגד מרשו.

השופט עמית מיכלס, שבחן את חומר החקירה וכן עיין בדוחות סודיים שהוגשו על שולחנו החליט להאריך את המעצר בשישה ימים כאמור. "על פי האמור בבקשה, במהלך השנים בהן כיהן החשוד כראש עיריית אור יהודה הוא ניצל את מעמדו והטריד מינית נשים רבות אשר ברובן המכריע עובדות בעיריית אור יהודה. על פי החשד ביצע החשוד מעשים מגונים בחלק מהנשים, שיבש מהלכי חקירה ואף ניסה להשפיע על חלקן.

"לאחר שעיינתי בתיק החקירה ובמסמכים אותם סימנתי, אני סבור שקיים חשד סביר ואף מעבר לכך הקושר את החשוד למיוחס לו", כתב.