שבוע לאחר כניסתו ללשכת האוצר, הצליח השר משה כחלון לעורר סערה כאשר הודיע שהוא גוזר על עצמו שלא לעסוק בנושא משק הגז בשל החברות עם קובי מימון, אחד מראשי הקבוצות שלהן אחזקות בתחום. 
טרם הבחירות הצהיר כחלון שהוא מתכוון לעסוק בנושא מונופול הגז. שי ודרור הפתיעו הבוקר את לאה כחלון, אחות של, ושאלו אותה איך היא מרגישה לגבי "מושון השקרנון". 
"לפני הבחירות אמרת שמשה הגון וישר, איך קרה שהוא רק נכנס לתפקיד וכבר מתברר שהוא משקר?", שאלו השדרנים את לאה כחלון. "אתם שני חבר'ה חמודים שאני ממש אוהבת", ענתה לאה, "אבל אני לא יכולה לדבר איתכם" הוסיפה האחות.

השדרנים הזדעקו: "פתאום את לא יכולה לדבר? לפני הבחירות יכולת לדבר ותיארת את אחיך כישר והגון, איפה מושון הישר? לא ציפינו שהוא יגיד שקובי מימון הוא חבר שלו ושהוא לא יכול לטפל במשבר הנפט, ועוד חמש דקות אחרי שבחרו בו!".
"אתם אלופים, ענתה כחלון, "אני בכלל לא מבינה מה אני עושה כאן, אתם שואלים ועונים. תמשיכו את השיחה לבד, הזוגיות שלכם מדהימה".

בשלב הזה כבר נפרץ הסכר ושי ודרור לא חסו על אחותו של שר האוצר ותקפו בשאלות נוקבות: "את ידעת שקובי מימון חבר שלו? הוא היה תמיד שקרן? ספרי לנו על השקרים של משה הילד, האם הוא הוליך אתכם שולל עוד בילדותו?".
"אתם משעשעים אותי, אתם ממש חמודים", הגיבה לאה כחלון בעודה מצחקקת, שי ודרור מצידם לא ויתרו: "ספרי לנו את אחד השקרים הראשונים של משה, האם זה נכון שכילד קראו לו בבית הספר מושון שקרנון?", בשלב הזה הרימה כחלון ידיים וניתקה את השיחה. 
ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי