ח"כ אורן חזן (ליכוד) צייץ בטוויטר בעקבות התנגדותו של הזמר שלום חנוך לכך ששרת התרבות והספורט, מירי רגב, תנאם בערב הופעתו בפסטיבל ישראל: "אני מעדיף לשמוע את הנאום של חברתי, שרת התרבות מירי רגב, וכל פוליטיקאי אחר מאשר לשמוע את זה שאבד עליו הכלח! שלום חנוך זמנך עבר". 

התבטאותו של חזן מגיעה לאחר שהמוזיקאי שלום חנוך הביע את התנגדותו לנאום הצפוי של השרה מירי רגב שהודיעה כי תנאם בפתיחת פסטיבל ישראל, בו צפוי להופיע. כזכור אמר הזמר כי: "אם זה יקרה אגיב בצורה חריפה".

רגב הגיבה למתקפה של חנוך וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הצטערתי לשמוע את דבריו של שלום חנוך, זמר אותו אני מעריכה ומוקירה, זמר שכולנו גדלנו על שיריו, שאומר שלא יהיה מוכן להופיע בפסטיבל ישראל אם שרת התרבות והספורט תנאם".
רגב הוסיפה וכתבה: "עם כל הכבוד לשלום חנוך, ויש כבוד, פסטיבל ישראל נתמך על ידי משרד התרבות והספורט, כפי שנתמכים אירועי תרבות וספורט רבים ברחבי הארץ. זומנתי על ידי מארגני האירוע לשאת דברים בערב הפתיחה של פסטיבל ישראל, וכמובן שנענתי בחיוב".
 
 

הצטערתי לשמוע את דבריו של שלום חנוך, זמר אותו אני מעריכה ומוקירה, זמר שכולנו גדלנו על שיריו, שאומר שלא יהיה מוכן להופיע ...

‎Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on‎ חמישי 28 מאי 2015