חל שיפור במצבו של הנער מכרמיאל, שהתמוטט אמש בעירו וכעת מצבו מוגדר קל עד בינוני, כך נמסר היום (שבת) מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה.


הנער שב להכרה ומשוחח לפרקים עם בני המשפחה שאמרו כי הוא אינו זוכר דבר מאירועי הלילה. עוד נמסר מהמרכז הרפואי כי הנער צפוי להישאר להשגחה בטיפול נמרץ ילדים לפחות ביממה הקרובה.
כזכור, בשעות הבוקר המוקדמות קטין בן 14 נראה חבול בראשו ותחת השפעת אלכוהול ברחוב הפלמ"ח בכרמיאל. בהמשך פונה הנער על ידי מד"א במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים בנהריה.

"לא קל לראות את הילד שלך שוכב ככה בטיפול נמרץ"

אביו של הנער: ״הבן שלי הוא ילד רגיל וטוב. לומד בכיתה ח׳ ויצא לבלות עם חברים, כמו שהוא נוהג לעשות מדי פעם. אנחנו עדיין לא באמת יודעים ומבינים מה קרה שם וממה הילד נפגע. הוא לא במצב שאפשר לתחקר אותו, כרגע אנחנו רק בתקווה שהוא יהיה בסדר ויתאושש. לא קל לראות את הילד שלך שוכב ככה בטיפול נמרץ״.
 
על אירועי הלילה סיפר האב, כי מעט לאחר חצות הזעיקה אותו אחת השכנות שהייתה נוכחת בעת הטיפול בילד ברחוב, לא רחוק מבית המשפחה.
"אנחנו עוד לא מבינים מה קרה. שום דבר לא בטוח. אתה לא מעלה על דעתך שהוא בכלל מעורב בדברים כאלה. ברור שידענו שהתופעה קיימת בקרב צעירים בגילו, דיברנו על זה בבית, והזהרנו אותו".

ממצאי החקירה שמתנהלת משעות הלילה על ידי צוות חוקרי הנוער של תחנת כרמיאל ולאחר שנגבו עדויות מהמעורבים, עולה בשלב זה כי הנערים בילו יחד ושתו אלכוהול ובשלב מסויים חברם נפל במדרגות הרחוב. כהמשיכו משם יחד, נפל הקטין שוב והפעם נחבל בראשו. צוות חוקרי הנוער ממשיך באיסוף ראיות ובחקירת האירוע.