מחדל אבטחה משולש בנמל התעופה באילת: אישה בשנות הארבעים בחייה הצליחה לחדור היום (שבת) את מערך האבטחה בנמל התעופה באילת ולהגיע עד לבטן אחד המטוסים.

לאחר שזוהתה על ידי עובדי הניקיון ונלקחה לחקירה על ידי המאבטחים, הצליחה להיעלם כלא הייתה. רק כשעתיים אחר כך הגיעה נציגת מערך האבטחה למשטרת מרחב אילת כדי לדווח על האירוע המעורר תמיהות.
סמוך לשעה שש ושלושים בערב, התעוררה מהומה בנמל התעופה באילת, בשעה שמאבטחים הוזעקו אל אחד המטוסים, שם זיהו אישה כבת ארבעים לבושה בבגד ים בלבד, כשהיא יושבת על אחד המושבים במטוס. את "האורחת" זיהו לא אחרים מאשר עובדי ניקיון שערכו טיפול באחד המטוסים לפני ההמראה. העובדים שאלו לפשר המיצאותה של האישה במקום והאם יש ברשותה כרטיס טיסה והיא השיבה בשלילה.
 
המאבטחים אספו את האישה אל אחד החדרים בתוך השדה על מנת לערוך לטענתם, תחקיר על אירוע. אלא שבעודם נערכים לחקירה הצליחה האלמונית לחמוק מידיהם ולהימלט משטחי השדה, כשהיא לא משאירה אחריה עקבות.

רק לאחר שפרטי האירוע נחשפו, מיהרה בחלוף שעתיים וחצי, נציגת מערך האבטחה אל משטרת מרחב אילת, והתלוננה לכאורה על האירוע, כשאין ברשותה פרטים כלשהם לגבי זהותה של אותה אלמונית. משטרת מרחב אילת פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.