תאונה קשה ברמת הגולן גבתה היום (שני) את חייהם של שלושה בני אדם מאותה המשפחה. ריהאם חרפאני בת ה-36 ושני ילדיה, אמיר בן ה-9 ולאה בת ה-6 נהרגו. התאונה אירעה בכביש 98, בכניסה לקיבוץ אל רום.



במהלך התאונה התנגשו רכב פרטי ומינבוס. אב המשפחה, שנהג במכונית המשפחתית , הוא הובא במסוק לבית החולים, הוא מטופל בחדר הטראומה עם פגיעה רב מערכתית ומצבו מוגדר כאנוש.



בנוסף אל האב, נפצעו שניים נוספים, ביניהם ילדה כבת שלוש ונהג המיניבוס, גבר כבן 63. הילדה, בתם של האם שנהרגה ושל האב שנמצא, כאמור, במצב אנוש, הובאה באמבולנס במצב בינוני-קשה, כשהיא מעורפלת הכרה עם פגיעות בטן וראש. היא טופלה בחדר הטראומה והועברה להדמיות CT לבירור מצבה. הפצוע השלישי, נהג המיניבוס, מטופל במצב קל-בינוני עם חבלות בכל חלקי גופו.



הפצועים פונו במסוק מד"א ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים זיו בצפת. מותם של שלושת ההרוגים נקבע בשטח.



פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגעים, כוחות כיבוי ומשטרה פועלים בזירה, צוותי זק"א הגיגו גם הם למקום.

הראשון שהגיע להגיש עזרה לפצועים היה מח"ט גולני רסאן עליאן, שהיה באופן מקרי באזור. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים בעקבות התאונה.
 
חובש מד"א ירוחם קנטמן ופראמדיק מד"א משה מור יוסף שהגיעו למקום סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. הזירה הייתה מורכבת והנפגעים היו לכודים, על הכביש ראינו רכב מעוך שהתנגש במיניבוס, ברכב נלכדו שלושה נוסעים, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעות קשות. הענקו להם טיפול רפואי תוך חילוצם מהרכב וביצענו פעולות החייאה באם המשפחה, שלאחר ניסיונות להציל את חייה נאצלנו לקבוע את מותה במקום. בנה, ילד כבן 9 חולץ גם הוא במצב אנוש לאחר מאמצי החייאה מתקדמות וממושכות בשטח קבענו את מותו".
 
הם התייחסו לתהליך החילוץ של אב המשפחה: "גבר נוסף כבן 40 חולץ במצב קשה ולאחר טיפול בשטח שכלל החדרת נקזים לשני צידי בית החזה, החדרת צינור לקנה הנשימה וטיפול מציל חיים פינינו אותו במסוק מד"א לבית החולים זיו". הם הוסיפו כי "נהג המיניבוס, גבר כבן 55 שסבל מחבלות בגב והיה בהכרה מלאה פונה כשמצבו קל".