שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע
 
אני כמעט בטוח שהקהל בועידת הג'רוזלם פוסט שכמעט גירש ביום ראשון את שר האוצר האמריקאי, ג'ייקוב לו, מהבמה, לא יודע דבר וחצי דבר על התרומה האדירה של היהודי הזה לבטחון ישראל, לו הוא אחד הידידים המסורים והקרובים שלנו בממשל האמריקאי, הוא מאלה שבנו את הסנקציות נגד איראן, הוא ממליצי היושר שלנו בממשל והוא חטף אתמול קריאות בוז מחרישות אוזניים של קהל יהודי שטוף שנאה ונטול מושג, ארצות הברית אינה אויבת של ישראל, היא בעלת ברית ועל פי כל גורמי הביטחון ממשל אובמה הוא הממשל הידידותי ביותר בנושאים הביטחוניים שהיה לנו מאז ומעולם, לא כל מי שלא סובל את בנימין נתניהו הוא אנטישמי, יהודים יקרים, ביום ראשון בניו-יורק גרמתם לנו בושה גדולה.

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב
תארו לכם ששר האוצר כחלון ינאם בכנס הרצליה ויגיד "מעולם לא היה בישראל ראש ממשלה שעשה יותר בשביל הפלסטינים מאשר נתניהו" ויהיו בקהל כאלו שיצעקו בוז. מה לא בסדר בזה?
בועידת ג'רוסלם פוסט בניו יורק דיבר שר האוצר האמריקאי , היהודי ג'ק לו וכשאמר: "ממשל אובמה עושה הכל כדי לעזור לישראל",  צעקו לו כמה יהודים,
כנראה רפובליקאים, בוז. וכשאמר שברק אובמה נחוש למנוע נשק גרעיני מאיראן גם קראו לו שקרן.
ואז התחיל מחול שדים, שטייניץ לפיד ושרנסקי התנצלו כאילו הילדים שלהם שברו שמשה בחלון השכנים, התקשורת בארץ הזדעזעה, "כך אפשר להתנהג במרכז הליכוד" כתבו. לא באמריקה.  ואני אומר לכם, למה מה קרה? פתאום אתם לא מאמינים בחופש ביטוי? מילא בארץ צריך להיות מנומסים לאורחים אבל למה באמריקה אסור ליהודים להגיד את האמת?