בית המשפט השלום בתל אביב גזר היום (חמישי) 7 חודשי מאסר בפועל על דרור אלפרון, לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בשתי עבירות של איומים. בנוסף הופעל עונש מאסר לחצי שנה על תנאי שהיה לחובתו של אלפרון הצעיר, והוא יישלח מאחורי סורג ובריח ל-13 חודשים מאסר. 

אלפרון הורשע, לאחר שהודה בכתב אישום מתוקן במסגרת הסדר טיעון, שהושג באמצעות הליך גישור פלילי בפני השופט בני שגיא. על פי כתב האישום המתוקן, במהלך החודשים אוקטובר- דצמבר 2014 איים אלפרון, במספר הזדמנויות, על שני מתלוננים שונים (כונו בכתב האישום א.א ו- ב.ב) תוך ״ניצול "המוניטין" של שם משפחתו, המוכרת בציבור כקשורה לעולם הפשע, על מנת להניעם לשלם לו חוב הקשור לחברה המספקת מכולות לפינוי פסולות, שהוקמה על-ידי הנאשם ואחרים״.

אלפרון, על פי כתב האישום, איים בין היתר בשיחות טלפון במהלכן אמר,״אני אבוא אליך.. לא כדאי שאני אבוא אליך.. עדיף לשלם וזהו". 
במסגרת הטיעונים לעונש הפרקליטות ביקשה עונש מאסר שיכלול הפעלת התנאי ויעמוד על 16 חודשי מאסר בפועל, וצוות ההגנה של אלפרון ביקש להסתפק בשמונה חודשי מאסר.

השופט, צחי עוזיאל, קבע כי העונש יעמוד על שבעה חודשי מאסר והפעיל את עונש חצי שנה מאסר על תנאי שהיה לאלפרון מהרשעות קודמות (סה״כ 4), כפי שביקש עו״ד ניר ביטון מהפרקליטות, כך שאלפרון, כאמור, ישלח לשנה וחודש מאחורי סורג ובריח.