בריאיון אצל ניסים משעל התייחס היום (חמישי) אלון חסן, לשעבר יו"ר ועד העובדים של נמל אשדוד, להחלטת הפרקליטות להעמידו לדין והביע את דעתו על החקירה שהתנהלה נגדו ועל ערן מלכה, האיש שעמד בראשה והורשע בקבלת שוחד ושיבוש הליכי משפט.



לדבריו של חסן החקירה שהתבצעה נגדו היא לא הוגנת: "החקירה היא פסולה מבחינתי כי ראש צוות החקירה, שלא הסכמתי לשלם לו כסף, עמד בראשה. את כתב החשדות הזה שאני קורא לו סיפור הגישו באותו יום ממש שאותו ראש צוות מורשע על כך שהדליף חומרים מחקירות, סחט במידע וביקש כסף. זה קרה באותו יום כדי להסית את האש מגורמי אכיפת החוק אל אלון חסן, אותו אחד שחשף את הפרשה הזאת".

"אני רוצה חקירה הוגנת ואמיתית", אמר חסן, "אני רוצה שיגיעו לחקר האמת ולא תהיה חקירה מזוהמת, מטונפת ותפורה מראש מאותו קצין בכיר וממספר 2 לפרקליטות, רות דוד. אי אפשר להתבסס על נתונים של חקירה שהיא מראש מזוהמת. הפרקליטות מחזיקה את המקל משתי הקצוות מצד אחד היא מאשימה את ראש הצוות שעמד בראש החקירה שהוא סחר במידע וביקש שוחד ומצד שני היא אומרת שהחקירה נקייה, בלתי אפשרי לעשות הפרדה בין הדברים". 
 

יו"ר ועד העובדים של נמל אשדוד לשעבר הכחיש את ההאשמות נגדו: "החברות שהיו לי הן בבעלותי ולא הסתרתי אותן. לא מגיע לי שיענישו אותי על זה שהייתי גלוי וקיבלתי את כל האישורים. זה לא פלילי שהיו לי חברות פרטיות, בואו לא נטעה. לכל החברות שהיו לי לא הייתה שום נגיעה לנמל ולא הסתרתי אותן. דירקטוריון החברה אישר וכל הגורמים אישרו, ואם היה בזה משהו לא טוב היו מספיק גורמים שהיו יכולים להגיד את זה".
 
בהמשך הוסיף :"אני הייתי קורבן והעלילו עליי עלילות בגלל שסירבתי לשלם כסף. אם הייתי משלם כסף אני מבטיח שהחקירה הייתה נסגרת. לא נוח לפרקליטות שחסן הלך וחשף את מערומיה ואני אומר שזה לא הסוף, יהיו עוד גורמים שייחקרו".