פרשה 512 בהתפתחות נוספת: חוקרי היחב"ל הצליחו לגייס שני עדי מדינה נוספים במטרה להפליל את ארגון הפשיעה של איציק אברג'יל. 
נודע כי מדובר בשניים מאנשיו הבכירים של אברג'יל, אשר היו אחראיים על השגת המטענים, הרכבתם והובלתם בדרך לבצע את שני ניסיונות החיסול של העבריין הבכיר והיעד המשטרתי, זאב רוזנשטיין, בשנת 2003. המקרה הראשון התרחש בגני התעורכה בתל אביב והמקרה השני ברחוב יהודה הלוי גם בתל אביב, שם קיפחו את חייהם שלושה אזרחים חפים מפשע, באירוע שהוגדר כפיגוע פלילי.
בשבוע שעבר נחשף סיכום של המשטרה עם עד מדינה נוסף שהיה נוכח בפגישה בבריסל, שם תוכנן ניסיון החיסול של רוזנשטיין, בפרטים שמסר אימת העד ואישש את הראיות שהיו בידי המשטרה. בעדותו חיזק את גרסת עד המדינה המרכזי הראשון של הפרשה, שהוביל לגל המעצרים הגדול לפני כחודש. אותו עד מדינה, מחייליו הבכירים של אברג'יל, עומת עם ראש הארגון והטיח בו האשמות כבדות בנוגע למעורבותו בשני אירועי התופת. 


"ארגון הפשיעה של איציק אברג'יל קרוב לקריסה"

אברג'יל כהרגלו שומר על זכות השתיקה וממשיך להציג ארשת פנים קשוחה. יחד עם זאת במשטרה בטוחים כי בעניינו של אברג'יל קרובים החוקרים לפיצוח מושלם במספר אירועי רצח, נסיונות לרצח ועבירות סמים חמורות.
"ארגון הפשיעה של איציק אברג'יל קרוב לקריסה. אנחנו נוגעים בכל הדמויות המרכזיות שהיוו עמוד התווך של הארגון, ואט אט מצליחים להשיג שיתוף פעולה עם חלק לא מבוטל של אותן דמויות", אמר גורם בכיר המעורה בפרטי החקירה. הגורם מציין כי הערב אמור פרקליטו של אברג'יל להיפגש עם קציני המשטרה כדי ללמוד על ההתפתחות הדרמטית בפרשה. בעקבות ההתפתחות תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים המרכזיים, מעבר לשלושים ימים המותרים על פי חוק, וזאת כמובן באישורו ובהסכמתו של היועמ"ש, יהודה וינשטיין.