ביתצ המשפט המחוזי בתל אביב דן היום (שני) בערעורו של אלי טביב, בעליה של קבוצת הכדורגל בית״ר ירושלים, בפרשת הכאת אוהד הפועל תל אביב, במאי 2012. על טביב נגזרו שישה חודשי עבודות שירות בבית המשפט השלום בעיר.



בפתח הדיון טען עורך דינו של טביב, ציון אמיר, כי טביב מעולם לא נהג באלימות. "להיפך, נהגו מולו באלימות והוא שומר על איפוק", אמר עו״ד אמיר והוסיף ביחס למתלונן: ״דבריו של המתלונן אינם עקביים ועדותו סותרת את עצמה".



לדבריו, המתלונן ילד פיקח, נבון, ממזרי ויודע להתנהל בעזות מצח וחוצפה בלתי רגילה. לבוא באישון לילה, לקלל, לגדף ולאיים על טביב, וכל זה קורה שהוא יודע שעל אלי נזרקו רימוני עשן, הלם ורסס. "זו חוצפה. האוהד שיקר. אוהדי הפועל אמרו לאוהד נתמוך בך וניתן לך סיוע משפטי. אוהדי הפועל היו מוכנים לעשות הכל להעיף את טביב מהקבוצה”.



נשיאת בית המשפט המחוזי בת״א, השופטת דבורה ברלינר, שמנהלת את הדיון, אמרה לעו"ד אמיר: ”היה עד שאמר: 'ראיתי שני אנשים מפוצצים מישהו'".



על כך השיב עו"ד אמיר: "האוהד טיפס על החומה והייתה אבן שנזרקה. אין מה להסתבך בסתירות. אם לא היתה זריקת אבן, אף אחד לא היה יוצא מהבית. האוהד אמר שצעק וראה את טביב בביתו. למה טביב יצא? כי הייתה אבן שנזרקה. המאבטח הוא זה ששואל את המשטרה לגבי בחור שעושה בלאגן. המתלונן שינה את גרסתו ותיאוריו היו סותרים".