הותר לפרסום כי רחל אמזלג, בת 45, היא האשה שנרצחה הבוקר במושב רחוב שבעמק בית שאן. בן זוגה החשוד במעשה, הובא  לבית משפט השלום בנצרת ומעצרו הוארך בשמונה ימים עד ה-24.6.



הבוקר, בשעה 07:09 נמסר למד"א מרחב גלבוע על אישה שנמצאה ללא סימני חיים בביתה במושב בעמק בית שאן. חובשים ופאראמדיקים של מד"א אשר הוזעקו לזירה דיווחו על אישה אשר נמצאה בבית ללא רוח חיים, עם סימני אלימות על גופה ונאלצו לקבוע את מותה. פאראמדיק מד"א, טל אביקזר, אשר הגיע למקום סיפר: "כשנכנסנו לבית ראינו אישה מוטלת כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות על גופה. לאחר בדיקה רפואית נאלצנו לקבוע את מותה במקום".



המנוחה, בת 45, והחשוד, בן 64, במקור תושב מרכז הארץ. השניים הכירו לפני כתשע שנים בעת שהמנוחה עבדה באיזור המרכז. בני הזוג שבו למושב בצפון והקימו בו את ביתם. לבני הזוג אשר נפרדו לפני מספר חודשים, יש ילד משותף בן שבע.



ככל הנראה, הלילה שב החשוד אל הבית, לראשונה מאז הפרידה. שכנים המתגוררים בסמוך לדירת המנוחה, סיפרו כי שמעו צעקות אולם לא היה להם ברור במה מדובר. "לא ידענו על סכסוכים ביניהם, רק ידענו שהם נפרדו. היא היתה אשה טובה ואופטימית ומלאת אנרגיות טובות, אשה צעירה ויפה, ואמא לילד, וזו טרגדיה גדולה והלם למשפחה, וגם לכולנו במושב, כשזה קורה ממש קרוב אליך. כולנו כאן כואבים והמומים", סיפרו השכנים.



בני משפחתה של המנוחה, סיפרו כי במקביל לפרידה התגלע בין השניים סכסוך חריף על רקע ענייני רכוש, וויכוחים קשים אשר כללו לאורך השנה האחרונה גם איומים של החשוד כלפי בת זוגו, אולם מעולם לא הוגשה תלונה במשטרה בנושא. "אנו המומים וכואבים", אמרו בני המשפחה, "הבת, האחות והאמא נרצחה באופן אכזרי. מדובר באישה מדהימה, מלאת שמחת חיים שטיפלה במסירות בבנה ובאמה. היא לא עשתה רע מעולם, ואנחנו מבקשים ברגעים קשים אלה לאפשר לנו להתמודד עם הטרגדיה הנוראית ולשמור על הפרטיות. אנו מודים לכולם על התמיכה והחיזוקים שאנחנו מקבלים ביום קשה זה".



מהמועצה האיזורית עמק המעיינות נמסר: "המועצה האיזורית משתתפת בצער המשפחה ביום קשה זה, מחבקת אותה ותומכת בה, ותעשה ככל שאפשר בכדי להקל על בני המשפחה בימים אלה".





רחל אמזלג. צילום: באדיבות המשפחה