בסיום חקירת יחידת ההונאה של מחוז מרכז שעסקה בעבריינות מין ברשת, הוגש היום (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום כנגד אורן הרשלר, יליד 87, תושב הרצליה, בגין עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, ניסיון לגרום למעשה סדום, ניסיון להטרדה מינית, החזקת, הצגת ופרסום תועבה.



בסיכומה של החקירה, הודה החשוד כי קיים שיחות בעלות תוכן מיני עם קטינות ברשתות האינטרנט וכי ביקש מהקטינות להחדיר חפצים שונים לאיבר מינן ולשלוח אליו סרטונים ותמונות אלו, על מנת להגיע לסיפוק מיני. בנוסף הפיץ הנאשם תמונות מיניות של הקטינות לאחרים ברשתות החברתיות.



כתב האישום שהוגש מהווה את סיומה של חקירה סמויה ומורכבת שהתנהלה בשנה האחרונה ביחידת ההונאה של מחוז מרכז במהלכה הופעלה סוכנת כקטינה בת 13 באתרי צ'אט ברשתות החברתיות במטרה לאתר עברייני מין.  במהלך הפעלת הסוכנת, פנה הנאשם, מספר פעמים לקטינות בצ'אטים באינטרנט והתעניין בגילן, בהמשך אף יצר קשר דרך תוכנת סקייפ ויזם שיחות בעלות אופי מיני בוטה.



עם מעצרו בתאריך 1.6.15, נערך חיפוש במחשבו האישי שנתפס והתברר כי הנאשם מחק מסמכים, תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני וכן את היסטוריית הגלישה בתוכנת הסקייפ. כמו כן מחק ממכשיר הסלולרי שברשותו אפליקציות שונות בהן ניהל שיחות בין היתר עם הקטינות. חוקרי מחלק הסייבר ביחידת ההונאה הצליחו לשחזר את הנתונים שנמחקו ובהם סרטונים מיניים מזעזעים של קטינות אשר ביצעו אקטים מיניים קשים.



בית משפט השלום בתל אביב החליט על מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.