שנה וארבעה חודשים אחרי שהתפוצץ מטען שהוצמד לרכבו של ממלא מקום ראש עיריית פ"ת, אוריאל בוסו (ש"ס), נמצא הערב (רביעי) רימון כשהוא תלוי על ידית דלת רכבו שחנה ברחוב פייכמן בשכונת "יד לבנים" בפ"ת.



בוסו שהגיע אל ביתו של סגנו, חבר הנהלת העירייה בפ"ת, לערב סיום מסכת, יצא מבית המשפחה והגיע לרכבו כשבכוונתו להגיע לחתונה באולמי "האופרה" בעיר. "ניגשתי לרכב וכששמתי את היד על הידית, הרגשתי בחפץ מוזר, משכתי את היד לאחור בתנועה אינסטנקטיבית, הפעלתי את הפנס מהטלפון הסלולרי וזיהיתי כי מדובר ככל הנראה ברימון שהוצמד לידית הדלת", אמר ממלא מקום ראש עיריית פ"ת.

אוריאל בוסו על החשד כי רימון הוצמד לרכבו


בוסו מיהר להתקשר למפקד משטרת פ"ת, סנ"צ טל פיקרביץ', שהזעיק למקום כוחות משטרה גדולים מאד. לזירה הגיעו ניידות חבלה לרבות קצין החבלה המרחבי של מרחב דן במחוז ת"א וקצין החבלה של מרחב שרון במשטרה. על הכוחות מפקדים כעת מפקד מרחב השרון, תנ"צ קובי שבתאי ומפקד משטרת פ"ת שבשלב זה בוחנים את הרכב, סורקים את האיזור ומנסים לאסוף ראיות וממצאים פורנזיים (DNA וטביעות אצבע).



בוסו מסר את פרטי האירוע לחוקרי המשטרה ונמצא כעת בזירה כשהוא מדווח לבני המשפחה לשמור על קור רוח ומבטיח להמשיך בדרכו ללא מורא.



חשוב לציין כי בחודש פברואר אשתקד, חזר בוסו עם ילדיו לביתו שבמרכז העיר וכרבע שעה לאחר מכן התפוצץ מטען שהונח לצד הרכב. במשך תקופה ארוכה הוצמד לבוסו מאבטח ובנוסף, הוצבה עמדת ניצב ליד ביתו, מצלמות אבטחה הותקנו סביב ביתו והוא תורגל לסרוק את הרכב בטרם כניסתו אליו. התרגול הזה סייע לו וכעת בוחנים חבלני המשטרה האם מדובר ברימון רסס, הלם או דמה. בשלב זה עדיין לא ברור אם כי נראה שמדובר ברימון חי.