ראשי קבוצות המחאה של הצעירים בני העדה האתיופית סיכמו הערב (ראשון) להעתיק את ההפגנה שתוכננה למחר מול משרד ראש הממשלה בירושלים אל צומת קרית הממשלה מול מרכז עזריאלי בתל אביב. 
הפעילים החליטו כי ההפגנה תחל בשעה 15:00 בצהריים, כאשר המחאה מתואמת עם המשטרה שהגבילה את המפגינים בין השעות 15:00 ל-22:00 בלילה בלבד.

ההפגנה תתקיים תחת הכותרת "אין לי ארץ אחרת גם אם הגזענות בוערת" וצפויים להשתתף בה פעילים חברתיים מכל קבוצות המחאה, שצצו לאחר פרסום הסרטון בו תועד מעצרו האלים של החייל. לדברי חבריו מדובר בצעיר התומך באחיו לאחר שהתייתמו מהוריהם וכי כבר כנער הצטיין בהתנדבות בקהילה.
לטענת פרקליט המדינה, שי ניצן, שהמליץ לסגור את התיק הפלילי נגד השוטר, שהושעה בינתיים, למרות הפעלת הכח הלא סביר נגד פיקדה פעל השוטר במסגרת מילוי תפקידו והגיב לסירובו של החייל להתפנות מרחוב שהיה סגור לתנועה. פרקליטו של החייל, עו"ד אייל אבלופיה, טען מנגד כי פרליט המדינה היה צריך להימנע מהמלצה ליועמ"ש בתיק משום שהפרקליטות היא זו שמייצגת את השוטר המושעה גם בתביעה אזרחית שמנהל פיקדה נגדו.
בהודעה שפרסמו הפעילים לקראת ההפגנה נכתב כי "החלטת היועמ"ש היא רק החלטה אחת מיני רבות של רשויות המשפט והצדק כנגד אזרחים יוצאי אתיופיה רק בעשור האחרון. פסקי דין מפלים על רקע צבע עורם של הקורבנות, ביניהם פסק הדין של שופט בית המשפט המחוזי, משה דרורי, שזיכה את נהג הטרקטורון שדרס את שתי האצניות יוצאות אתיופיה וזוכה בטענה שהמשטרה הפעילה כוח לא סביר בחקירה. וינשטיין לא הגיש ערר בתיק זה ובעוד תיקים רבים שהפסיקה שלהם  מזכירה משטרים אפלים של המאה הקודמת". 
בנוסף תתקיים תפילה של רבני העדה הקייסים בבית הכנסת ביבנה ולאחר מכן יצטרפו גם הקייסים להפגנה בתל אביב. עוד נמסר ממארגני ההפגנה: "אנו יוצאים למחות נגד מערכת המשפט שנגועה בדעות קדומות וגזענות כלפי ישראלים יוצאי העדה האתיופית. אנו פונים לכלל אזרחי מדינת ישראל שהצדק והשוויון יקרים להם להגיע למחות איתנו למען השינוי".