ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של שר הפנים והמשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, צייצה היום (ראשון) בפרופיל הטוויטר שלה ציוץ בעל אופי גזעני שכוון לעבר נשיא ארה"ב, ברק אובמה. 
"יודעים מה זה קפה אובמה?" שאלה ניר מוזס את עוקביה, "שחור וחלש", השיבה לשאלתה.

הציוץ השנוי במחלוקת. צילום מסך
 

ניר מוזס הבינה תוך זמן קצר שמדובר בבדיחה לא הולמת ומיהרה להסירה לצד ציוץ חדש ובו התנצלות אישית בפני הנשיא אובמה. "הנשיא אובמה, לא הייתי צריכה לכתוב את הבדיחה הלא ראויה ששמעתי. אני אוהבת אדם באשר הוא אדם ללא קשר לגזע או לאמונה הדתית שלו".

"הכי מפחידה זו התגובה של סטיב"
תחושת אי הנעימות הובילה את ניר מוזס להסביר את עצמה: "שמעתי בדיחה לא מוצלחת ומטופשת, ציטטתי וזו היתה שטות מטופשת. לא התכוונתי, לא מכובד ולא מתאים. קורה".
רעייתו של השר הוסיפה התנצלות נוספת עם קריצה: "מתנצלת אם פגעתי במישהו, מקווה שאשאר אישה נשואה כאשר בעלי ינחת וישמע על זה. הכי מפחידה זו התגובה של סטיב על השטות שצייצתי. נקוה שזה לא ייגמר ברבנות...".
 
הציוץ והבדיחה הלא מוצלחת עוררו סערה ברשת, כאשר רבים מיהרו להטיח ביקורת בניר מוזס שלום. המוזיקאי, אפרים שמיר, שיתף את הציוץ המושמץ בפייסבוק וכתב: "ג'ודי הפוסטמה שלום ניר מוזס". שמיר לא חסך בתיאורים בוטים והמשיך במילות גנאי שכוונו כלפי כותבת הציוץ וכלפי בעלה.