הקיץ שרק התחיל שוב גובה קורבנות בנפש:  צעיר בן 21 טבע היום (שלישי) למוות בבריכת המשושים שברמת הגולן. חובשים ופאראמדיקים של מד"א ביצעו בו החייאה אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו. 



פאראמדיק מד"א אלי בן-סימון סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 24 שוכב מחוסר הכרה סמוך לקו המים. אנשי יחידת החילוץ שהיו במקום החלו בפעולות החייאה בסיסיות וסיפרו לנו שמשו אותו מהמים לאחר שטבע כשהוא ללא דופק וללא נשימה. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו טיפול תרופתי, הנשמות ועיסויים, אך לאחר החייאה ממושכת נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לפני כשבוע טבע למוות גבר בן 75 בחוף סירונית בנתניה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי אך לאחר שביצעו בו פעולות בחייאה, נאלצו לקבוע את מותו.



לילה לפני כן נער בן 12 טבע למוות בבריכת שחייה בחצור הגלילית. האירוע הקשה של הטביעה התרחש כאשר התקבלה הודעה על נער שנמשה מהמים לאחר שטבע בבריכה עירונית. חובשים ופאראמדיקים של מד"א אשר הגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי לילד וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות. למקום הוזעקו גם שוטרי תחנת ירדן אשר גבו עדויות. לאחר מאמצי החייאה ממושכים שנעשו לנער, שהובא במצב אנוש, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.