שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 

השאלה היא מדוע היה צריך את הכשלון והפארסה בכנסת כדי ששר האנרגיה יובל שטייניץ יציג היום בפני הציבור את מתווה ההסכם בענייין הגז הטבעי. למה נתניהו עושה הכל רק כשמכריחים אותו ומעמידים אותו מול הקיר. מה הבעיה להציג לציבור הישראלי את המתווה הזה מלכתחילה? כמו שנהוג בדמוקרטיות אמיתיות. 
מה עם ערך השקיפות, מה עם זכות הציבור לדעת. נכון שההחלטה בעניין הגז נתונה לממשלה בתוקף היותה הזרוע המבצעת, אבל דברים מהסוג הזה שקשורים לכמאה מיליארד דולר (!) שיזרמו לאוצר המדיני ראוי לעשות לאור היום, לא בגניבה, לא בחשאי, לא בחדרים האחוריים. 

נתניהו למד את זה בדרך הקשה. גם את זה הוא למד בדרך הקשה. מצד שני הוא ראש הממשלה בדרך הזו כבר למעלה מתשע שנים, כך שאולי הוא באמת יודע משהו שאנחנו לא. 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב. 
ראשי הציבור הערבי  הודיעו אתמול כי לא ישתפו פעולה עם ממלא מקום מפכ"ל המשטרה בנצי סאו, בגלל מעורבותו בארועי אוקטובר 2000.
 כזכור, באוקטובר 2000, כשפרצה האינתיפאדה השניה, החליטו גם ערביי ישראל להשתתף, חסמו כבישים, הציתו צמתים, הרגו נוסע בכביש החוף, והדליקו את הגלילי וואדי ערה. משטרת ישראל דיכאה את המהומות ביד קשה. 13 פורעים נהרגו במהומות. בנצי סאו, שהיה מפקד מג"ב צפון בזמן המהומות, נתפס בעיניהם כאחד האשמים.
חתיכת חוצפה יש להם. הם ניסו לשרוף את הארץ ועוד יש להם טענות. הם  לא יכירו בממלא מקום מפכ"ל שאכף חוק במגזר הערבי. 
כיום, רוב הבניה במגזר הערבי היא בלתי חוקית. 40% מההרוגים בתאונות דרכים השנה הם ערבים. המשטרה לא אוכפת חוק ברצינות במגזר, ולפיכך הגיע הזמן שיקבלו שוטר טוב. אבל ברצינות.