שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב. 

עמד לו העתונאי רועי צ'יקי ארד בכניסה למסיבת הפרידה המגלומנית ממפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, ורצה להכנס, אבל עתונאים לא הורשו להכנס לאירוע, אז הוא נשאר בחוץ. 
ולפתע הוא ראה את עורך ישראל היום עמוס רגב נכנס פנימה, אז הוא ביקש מאחת הדוברות במקום להכנס, והיא אמרה לו שאין כניסה לתקשורת, והוא אמר לה שהוא ראה במו עיניו את עמוס רגב נכנס, והיא התעקשה שאין עתונאים באירוע הזה, ונדמה לי שהיא צדקה לגמרי. 

אז נכון שמסיבת הפרידה הזו זכתה להמון קיתונות של ביקורת מוצדקת בתקשורת, אבל נדמה לי שדווקא על האבחנה הדקה והמדוייקת הזו כולנו צריכים להודות לה. עמוס רגב היה היחיד שהוזמן להפרד מדנינו, ובאירוע לא היו עתונאים. מה שהיה להוכיח.
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע. 

כולם מציינים שנה לצוק איתן ואני מעדיף לציין עשר שנים להתנתקות. כל מי שמבכה היום את שישים ושבעה החיילים שנהרגו, כמו את שבעה האזרחים, את ההזדמנות שהוחמצה להשמיד את החמאס או לפחות להרתיע אותו – אסור לו לשכוח. אפילו להינד עפעף אחד. מה הביא עלינו את המצב הזה. 
שלא ישכח את אריאל שרון ולא את עשרות הקרנפים, במדים ובחליפות. שתמכו בו בהתלהבות ואפשרו למהלך הזה ששום דבר חוץ משחיתות אישית עמוקה לא גרם לו.
 אלופי צה"ל שבאו להסביר לועדת חוץ וביטחון של הכנסת איך המהלך המבריק ישפר את מצבה הבטחוני של ישראל. מה הם היו ? מטומטמים שלא הבינו שחמאס ישתלט על עזה ויהפוך אותה לבסיס טרור ענק? או צבועים חנפנים  מתקרנפים שהיו מוכנים לשעבד את היושרה המקצועית המיקרוסקופית שלהם לטובת  הליכה בתלם ששרון חרש? 
המצב השתפר, אה? דמם של כל הרוגי גשמי קיץ, וחורף חם, ועמוד ענן, ועופרת יצוקה, וצוק איתן בראשם.