בית הדין הצבאי בקריה בתל אביב יגזור היום (חמישי) את דינו של מג"ד צבר המודח, לירן חג'בי. סנגורו, אל"מ אשר הלפרין, מתח ביקורת ואמר: "יש פה ניסיון להלביש על הגב שלו מאבקים של ארגונים בהטרדות מיניות בצבא ובמדינה וזה לא המקרה הנכון".
בדיוק שבוע אחרי שפשט את המדים והשתחרר מצה"ל, יגיע הבוקר לירן חג'בי לראשונה לבית הדין הצבאי המיוחד בקריה כאזרח, כדי לדעת האם בית המשפט יגזור עליו הורדה בדרגה. סנגרו, אל"מ אשר הלפרין המשמש גם כסנגור הצבאי הראשי, מתח ביקורת על ההליך מחוץ לכותלי בית המשפט, התקשורת, וגם ארגונים שונים ששמו להם למטרה להפוך את חג'בי לשעיר לעזאזל. 
כזכור, חג'בי הורשע בהתנהגות שאינה הולמת כלפי חיילת ונגדת ששירתו תחת פיקודו, שחרגה מיחסי מפקד-פקוד והייתה בחלקה על רקע מיני. התביעה הצבאית ביקשה להורידו בדרגה אך חג'בי ביקש להסתפק בכך שהודח מתפקידו והשתחרר מהצבא.

"חג'בי שילם מחיר עצום. זה לא רק עזיבת הצבא" אמר אל"מ הלפרין. "יש פה ניסיון להלביש על הגב שלו מאבקים של ארגונים בהטרדות מיניות בצבא ובמדינה וזה לא המקרה הנכון. התביעה בחרה להיקשר בהסדר טיעון של התנהגות שאינה הולמת ולא עשו לו בזה הנחה. לא סתם הם הגיעו להסדר טיעון בסעיף הזה. בתקשורת הופצו עובדות לא נכונות. ובית הדין ינטרל את רעשי הרקע שהופצו ויקבל החלטות בהתאם לכתב האישום", הוסיף אל"מ הלפרין. 
"מצופה היה ממנו להתנהג אחרת. חד משמעית", אמר סנגרו אל"מ הלפרין. "גם הוא אמר את זה. הוא טעה טעות קשה והוא משלם על זה מחיר עצום. רק לפני שנה הוא היה בשיא תהילתו במבצע צוק איתן, מסומן לקידום. ובעקבות המעשים שלו והטעויות שלו המפקדים לא ויתרו ולקחו ממנו את הפיקוד על הגדוד והראו לו את הדרך החוצה", הוסיף אל"מ הלפרין.
בשבוע שעבר לירן חג'בי השתחרר מהצבא והבוקר יגיע לבית הדין המיוחד בקריה לראשונה ללא המדים, כדי לדעת אם הטעויות שלו יעלו לו גם באובדן הדבר האחרון שביקש מבית הדין שישאירו לו, את כבודו המונח על כתפיו, את דרגתו.