יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, התייחס היום (שישי), במהלך "פורום מג'די" בכפר סבא, לאירוע זריקת האבנים לעבר רכבו של מח"ט בנימין, אל"מ ישראל שומר שירה הבוקר למוות במיידה אבנים פלסטיני בן 17, מוחמד אל כסבה, כשהיה בדרכו לכיוון מעבר קלנדיה.



לפיד התייחס לאירוע ואמר: "ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים לתת גיבוי בקולם למח"ט בנימין שירה וחיסל מחבל שיידה סלעים על הרכב שלו. סלעים הורגים, וחיילי צה"ל צריכים להיות מסוגלים להגן על עצמם ולדעת שהדרג המדיני מגבה אותם לגמרי".



לפיד הוסיף: " אם מישהו לא מאמין שסלעים הורגים, שילך לקבר של אדל ביטון שמגיל שנתיים עד ארבע נאבקה על חייה אחרי שסלעים פגעו בה".



מוקדם יותר גם שר החינוך, נפתלי בנט, גיבה את המפקד וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הקם להורגך, השכם להורגו. **אני מגבה באופן מוחלט את מפקד חטיבת בנימין שפעל מול מחבל על מנת להגן על חיי חייליו וחייו שלו.**כך מצופה ממפקד בצה״ל לפעול. **עם ישראל מאחוריך".



דני דנון, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל הגיב גם הוא לאירוע זריקת האבנים ואמר: "אני מגבה את מח"ט בנימין, אל"מ ישראל שומר, אשר פעל בנחרצות ובאופן המתבקש כשהגן על עצמו ועל חייליו מול מחבל הבא להרגם. מול טרור ואלימות מגיבים בנחישות".