במסגרת אירוע שבתרבות של עיריית כפר סבא היום (שבת) התייחס עו"ד ציון אמיר ללקוח שלו, ח"כ אורן חזן ולטענות שהועלו נגדו ואמר כי "אורן חזן כמו כמעט כל צעיר עשה שגיאות. התופעה שנגלתה לנו במתקפה עליו קשה מאוד בעיניי כמי שחרד בהגנה על זכויותיהם של אנשים. זו מתקפה מרושעת לאדם שהפשיטו אותו מכל ההגנות שלו".

"הוא פנה אלי רגע אחרי שהוא לקח החלטות איך להגיב ואני חושב שזו היתה טעות. צריך לזכור שיש מדינת חוק ואם משהו התברר זה חמור מאוד, אם יתברר שהוא סרסר בנשים אין לו מקום בכנסת אבל כדאי לחכות ולגלות שלא כצעקתה", אמר אמיר במסגרת אירוע "שבתרבות" של עיריית כפר סבא, בהנחייתה של רינה מצליח.


עו"ד ציון אמיר, היום בכפר סבא

בעניין הגז, סיפרה חברת הכנסת קרין אלהרר, מיש עתיד: "כשנכנסתי לתפקיד רציתי לדעת איזה חוות דעת הולכות להתפרסם ונאמר לי שאחת מהן תהיה בנושא הגז. כל פעם השתנה המועד. הרגשתי שזה נושא בוער והרה גורל, אנחנו מתווים מדיניות ל-20 השנים הקרובות. ביקשתי ממבקר המדינה להגיע לוועדה ולהגיד מה עיקרי הדברים בדו"ח והם אמרו שהדו"ח מעלה קשיים מהותיים לגבי הדרך של הקבלת ההחלטות. הוא הוציא את הטיוטה למבוקרים ובעוד שלושה שבועות יפורסם הדו"ח. מדובר בטריליון שקלים. למה לא היו פרוטוקולים לוועדה בראשות יוג'ין קנדל? יש רק סיכומי דיון".
 
ח"כ אלהרר דיברה גם על הדו"ח של המבקר נגד הוצאות בית ראש הממשלה ואמרה: "ביקשנו לזמן את ראש הממשלה שיגיב על טענות דו"ח המבקר על הוצאות בית ראש הממשלה וזה אמור להתקיים במושב הנוכחי".