חדש בקרית הממשלה בירושלים. ברחבה שמול משרד האוצר וסמוך לכיכר המובילה לכנסת יפעל בחודש הקרוב החל ממחרתיים (שלישי), ובכל יום שלישי בר זמני (Pop-Up Bar) שישלב בין מכירת מזון, משקאות והשמעת מוזיקה, והעיקר ישמש מפגש למאות צעירים המועסקים במשרדי הממשלה ובכנסת.
את הפופ אפ יזמה תנועת "רוח חדשה" במטרה ליצור נקודת מפגש לא פורמלית שאליה יוכלו להתנקז האוכלוסיה הצעירה בכנסת, במשרדי הממשלה ובבית המשפט העליון. 
לדברי היוזמים "צעירים אלו מגיעים מדי יום לעבודה ובגלל המתווה של האזור, שאין בו ולו בית קפה או בר אחד יכולים לעבוד בקריית הממשלה שנים ולא לפגוש אחד בשני בכלל. לפופ-אפ בר צפויים להגיע מדי שבוע מאות עובדי קריית הממשלה וביניהם גם חברי הכנסת הצעירים הרבים, מנכ"לי משרדים ממשלתיים וכדומה”.

באיזור, מציינים היוזמים, אין בכלל בתי קפה או מסעדות ולכן רבים מנצלים את קו 100 המוביל אותם לעבודה בקרית הממשלה ובסוף היום חוזרים לתל אביב.
התפיסה שלנו היא ליצור את האווירה הקיימת בערי ממשל רבות אחר בעולם דוגמת וושינגטון, שבהם ישנה תרבות ורשת חברתית ומקצועית חזקה וענפה של עובדי הממשל הצעירים שחורגת מגבולות יום העבודה, מחזקת את החברים בה והופכת את העיר לאטרקטיבית יותר עבור אוכלוסיות אלו”, אומרים היוזמים.
"לא מדובר בדוכן של 'גזלן' אלא בבר לכל דבר הכולל אוכל, שתייה, מקומות ישיבה, מוסיקה וכדומה וכל זה באזור שבין הכנסת למשרד האוצר”, מבטיחים המארגנים.