שלושה בני אדם נעצרו אתמול בחשד כי גנבו פלאפונים וחפצים נוספים בחוף ימה של אשקלון. 



השוטרים הגיעו לחוף הים בעקבות מידע מודיעיני, התמקמו בחוף "דלילה" בעיר יחד עם פקחי העיריה והמתינו לבואם של השודדים. כעבור זמן מה זיהו השוטרים את שלושת החשודים, שהתחילו להסתובב בחוף וככל הנראה לחפש מטרות נוחות לשוד.



בשלב מסוים ניגש אחד מהם לעבר תיק שהיה מונח על החול. השוטרים זיהו וצילמו את החשוד כשהוא מכניס את ידו לתוך התיק ולוקח מתוכו מכשיר פלאפון. בהמשך זיהו את החשודים מתעסקים עם תיקים נוספים תוך שהם "מאבטחים" אחד את השני.



השלושה חזרו לרכבם וניסו לצאת מתחומי החוף, אך שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני של משטרת אשקלון המתינו להם ביציאה מהחניה. כאשר השוטרים ניגשו לעבר הרכב והפתיעו את החשודים הם זיהו את נהג הרכב משליך שני מכשירי פלאפון מתוך הרכב לכיוון השיחים. השוטרים תפסו את הפלאפונים וערכו חיפוש ברכב, במהלכו התגלו עוד חמישה פלאפונים חלקם חשודים כגנובים, מספר כרטיסי sim, משקפי שמש, כסף מזומן, ואלת בייסבול.



הם נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת משטרת אשקלון, והיום יילקחו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.



במקביל לאירוע זה, הגיעו שני אזרחים תושבי קרית גת מחוף הים לתחנת אשקלון בכדי להגיש תלונה על גניבת מכשירי הפלאפון שלהם מהחוף. בהמשך הם זיהו אותם בין יתר השלל שנתפס על ידי המשטרה ברכבם של הכנופייה.



מפקד משטרת אשקלון, סנ״צ שמעון פורטל, התייחס לפעילות ולתופעה וציין: "פתיחת עונת הרחצה מזמינה גורמים עברייניים לחופי הים. התיקים המונחים על ידי האזרחים בחוף ללא השגחה מהווים טרף קל עבור אותם גנבים. מעבר לפעילות המשטרתית המתבצעת תדיר בכדי למנוע ולאתר את אותם חשודים אנו קוראים לציבור לגלות עירנות ולהשגיח על החפצים ככל שניתן בעת הרחצה בים".