שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 

ביום שישי פורסם בערוץ הראשון תחקיר מטלטל על תאונת דרכים בה נהרג לפני עשר שנים צעיר בשם גל בק. הדורסת, נערה צעירה בת למשפחה עשירה ומקושרת, עברה באדום, נהגה במהירות מטורפת, העיפה את הנער עשרות מטרים ואחרי כל זה התיק נגדה נסגר אחרי כמה שבועות והיא מעולם לא הועמדה לדין. 
בתחקיר התברר שהעדות שזיכתה אותה, של נהגת מונית שעמדה בצומת, זוייפה, ויש עוד פרט מעניין לתחקיר הזה: התובעת המחוזית באותה תקופה היתה עורכת הדין רות דוד, ואם גם אצלכם מטפסת עכשיו במעלה הגרון תחושה של בחילה, אז מדובר בבחילה מוצדקת. 




 שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב. 

מחר יתייצב במשטרה הצבאית החוקרת סא"ל נריה ישורון. הוא חשוד בכך שנתן פקודה בלתי חוקית בכך  שהורה לירות על הבנין שממנו נורה ונהרג יום קודם לכן אחד המפי"ם בגדוד השריון שלו. חיילי הגדוד שלא יכלו להשתתף בהלוויה ירו את מטח הכבוד שלהם על בנין המרפאה ממנה פעל הצלף שהרג את  סרן דימה לויטס.
מנהיגי ישראל נוהגים לומר שצה"ל הוא צבא מוסרי. הכי מוסרי בעולם. אני חושב שזה נכון. אבל אני לא עוסק במדידות. להבנתי זה נכון לירות במלחמה על כל בנין ממנו יורים עלינו. גם אם זה בית חולים. 
אבל אני רוצה לדבר על מוסר. זה צודק ולכן מוסרי לנקום את דמו של לוחם שנפל כאשר האויב ניצל את המוסריות שלנו. וצלף מתחבא בתוך בנין מרפאה. אני מצדיע למג"ד 82 נריה ישורון.