בוקר טוב, הנה התוכנית המיוחדת לסיכום השבוע – כל העבריינים הפושעים המקושרים והשקופים אוכלי החינם ומנקרי הפגרים ועד לדיין בפנסיה שאתם השוטים משלמים לו 80,000 שקל בחודש והוא כבר בבית כמה שנים מת מצחוק.


 


חמישה ימים בחמש דקות


ביום ראשון השיק ח"כ שרון גל את פרויקט עונש המוות שלו ואפילו עורר עניין רב לגבי חבר כנסת חדש. רק שלשום הנחה גל את לילה כלכלי ועכשיו הוא מנחה את תוכנית הריאליטי לילה קטלני.



בגדול מי שרוצח אנשים צריך להענש עד זוב דם לא שזה קורה אצלנו. אצלנו כדי להענש ממש, צריך לרצוח ראש ממשלה וגם אז אין עונש מוות אלא תא נוח בכלא עם אפשרות להתחתן וללדת ילדים שלעולם לא יראו את אבא מחוץ לסורגים.



אבל גל רוצה להרוג רק ערבים רוצחי יהודים. למה לא להרוג גם ערבים רוצחי ערבים? אין תשובה. למה לא לתלות גם יהודים רוצחי ערבים? לא ברור. 


למה לא לירות ביהודים רוצחי יהודים? כי הם יהודים?



למה יש זכות קיום בכלא לרוני רון והרוצחת ההיא שזרקו לירקון פעוטה חסרת ישע? למה לא הרגנו את פימשטיין שרצח את בתו הקטנה כי הוא לא ערבי באמא שלך גל ואמרתי לך את זה בראיון בשבוע שעבר, אי אפשר להרוג רוצחים לפי הדת שלהם אלא לפי מה שעשו אם בכלל.



ביום שני
התהפכתי. אני כבר לא תומך בגיוס חרדים לצבא. לא צריך תעזבו אותי מזה. זה קרה כאשר חיילת אחת פנתה אליי וסיפרה לי שמאז שבבסיס שלה מסתובבים כמה חרדים, קורים דברים לא טובים.



עד שהם הגיעו היא אמרה שהיו לנו חיים נורמלים. בנים ובנות שמכירים זמן רב בשירות היו נפגשים לעתים בחיבוק, לעיתים בנשיקה על הלחי לעיתים באיזה מחווה של הכרות.



לאחרונה היא מספרת כי התחבקה עם חייל שמשרת עימה והרס"ר שהיה באיזור נזעק למקום ונזף בשניהם. אתם לא יכולים לעשות את זה כאן הוא אמר, זה פוגע בחרדים. מעכשיו רק לדבר בלי שום מגע.



וכמובן לא מדובר על נשיקה צרפתית או איזו מחווה מינית אירוטית. נוכחות החרדים הופכת אותנו לרובוטים היא אומרת וכל האווירה הצה"לית של מחוות קטנות, של היכרות אישית, הולכת להיעלם.



זה רק סיפור אחד. יותר ויותר חיילים נאלצים לשנות ממנהגם כדי לרצות חרדי אחד או שניים המשרתים איתם וזה בנוסף לזכויות יתר של חיילים חרדים שמעצבנות את החילונים.



תודה רבה לא צריך. בואו נחזור לצה"ל החילוני ואת החרדים אחד משניים: או שנשלח אותם לשירות לאומי לשלוש שנים בלי נשק ובלי חיבוקים, למשל אולי יבנו את קו הרכבת לאילת או את הדירות החדשות של כחלון או שפשוט ניתן להם להמשיך להשתמט כדרכם, נממן אותם בישיבות, העיקר שלא יפריעו לנו גם בצבא. 




ביום שלישי פעמיים כי נפטרנו מצרת העוזרת. אומרים הזוג אהוד ברק ונילי פריאל זוגתו שתחיה. שנים נמשכה הפרשה המגוחכת הזו שבתחילתה בכלל חשב היועץ המשפטי לסגור את התיק כי "לא נמצאה העוזרת" שהתקשורת כמובן מצאה אותה אחרי שתי דקות.



ואז לקח עוד שלוש שנים וגברת ראש הממשלה לשעבר נקנסה ב-22.000 שקלים כי העסיקה עוזרת זרה שלא כדין וללא ביטוח רפואי. כמה עלוב כמה קטנוני, משפחת ברק המיליונר שמאז שפרש מרוויח מיליונים מהרצאות ועסקים שונים בעולם אבל לשלם לעוזרת כמה עשרות שקלים לביטוח רפואי? נו באמת, לא חבל על הפנסיה של הרמטכ"ל וראש הממשלה?



עכשיו תשלם משפחת ברק 22,000 שקלים שזה שני גרוש בשבילם ומה שיישאר אצלכם ואצלי זה כרגיל טעם רע מצחין של ישראליות קטנונית וקמצנות עלובה.



ביום רביעי בואו נעשה ניתוח לשבע המילים שעושות את היום. הבנקים הזבלים האלה אנחנו עוד נהרוג אותם. אביגדור קפלן, יושב ראש מגה, בחרון אפו במהלך הדיון על ההסדר במגה.



אין לי בעיה עם הסגנון גם לא עם המנגינה. הבעיה היחידה היא העיתוי והמוסר הכפול. מתי הבנקים זבלים? כשהם זורקים מדירתה משפחה ענייה שמפגרת בתשלומי המשכנתא? לא!!!



כשהם מקפיאים חשבון של סנדלר שנקלע לקשיים וחייב להם 1,600 שקל? לא!!! כשהם מחזירים צ'קים לאם חד הורית ששילמה על קייטנה וחרגה בשני שקל מהמסגרת? לא!!!



הבנקים הם זבלים כשהם דורשים בחזרה את ההלוואות שנתנו לטייקונים למיניהם שהתרגלו לקחת ולא להחזיר לעולם. תשאלו את מוטי זיסר, את נוחי דנקנר ואת אילן בן דוב שקיבלו מהבנקים במשך השנים מיליארדים בלי שום ערבויות ואז הם היו מתוקים חמודים. 



אבל כשזרקו את זיסר מהווילה שלו וכשהם עכשיו עלק רוצים שפישמן ישלם מה שאין לו הם הופכים לזבלים. אביגדור קפלן לא דואג לאלמנות וליתומים, אף פעם לא שמעתי אותו צועק שהבנקים זבלים כשהם פוגעים בחלשים, אבל כשהם הולכים ראש בראש מול הטייקונים – זה לא.



והבוקר – יום אחרי שהתפרסמו נתוני הפנסיות ההזויות שמקבלים פורשי מערכת הביטחון, שופטים ודיינים, פגשתי במעלית שניים מדיירי הבניין שלי. האחת מורה ותיקה ומצטיינת שזו לה שנת העבודה האחרונה ואח"כ תפרוש לגמלאות וכן עמד איתנו פנסיונר של מערכת הביטחון שהיה קצין ביחידה עורפית שולית והשתחרר מצה"ל בטרם הלבין שערו.



המורה תקבל החל משנה הבאה סכום חודשי של כששת אלפים שקלים והקצין בר המזל יקבל בסביבות 20,000 שקל. אני מוכן להסתכן בנפשי ולומר לכם שהמורה עבדה קשה בהרבה מהקצין ותועלתה למדינה היתה רבה יותר ובכל זאת בגלל עיוותי הפנסיה הוא יקבל פי שלוש ממנה ועוד יומיים יבוא הרמטכ"ל לממשלה ויתבכיין שצריך להוסיף עוד למערכת הביטחון.



ולמה שופטים ודיינים בכלל נמצאים בראש הרשימה. מה עשה הדיין הזה שהוא מקבל כל חודש פנסיה של 80,000 אלף שקל כששכנו הרופא שהציל חיים יקבל רבע מזה.



בעוד 18 שנה ישלמו הילדים שלכם ואתם 27 מיליארד שקל בשנה לרשימת הנהנים הזו שתרוקן את קופת המדינה ובגללה לא יישאר כסף לקשישים ולאמהות חד הוריות. אה כן, אם חד הורית שהופיעה אולי פעם בפני הדיין של ה-80,000 שקל, מקבלת מהמדינה כמה פרוטות כדי לגמור את החודש.


מאיפה זה בא? מפוליטיקה מושחתת ומלוכלכת, מאטימות, מיוהרה ומתחושה של מגיע לי למרות שלא עשיתי כלום.