חמש שנות מאסר לריצוי בפועל ושלילת הרישיון נהיגה למשך שנתיים זה העונש שעליו סיכמו במסגרת הסדר טיעון עו"ד שירה ליטרסדורף שקדי התובעת מפרקליטות מחוז תל אביב ועו"ד אבי חימי פרקליטו של עופר צברי, מנהל קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה שהורשע במסגרת ההסדר טיעון בעבירות של ביצוע עבירות מין ופדופיליה בקטינים.
 
גזר הדין יינתן כך נקבע ביום ה – 20 בספטמבר השנה.
 
בדיון שהתקיים אתמול (ראשון) בית המשפט המחוזי בתל אביב בפני הרכב שופטים בראשות גלעד נויטל, אב"ד ובו חברים מאיר יפרח וגיליה רביד, הודיעה התובעת כי בעקבות הערת בית המשפט בדיון הקודם נפגשו הצדדים והדברים נשקלו בשנית. "אנחנו הגענו להסכמה עונשית על אורך המאסר בפועל.

ההסכמה שאליה הגענו היא חמש שנות מאסר בפועל" ציינה עו"ד לייטרסדורף שקדי והוסיפה. "הפגישה גרמה לנו לשקול שוב את המתחמים ולסבור שמא מדובר במתחמים נמוכים מהמתחמים אליהם טענו. ניתן משקל כבד יותר לתסקיר שירות המבחן ואנחנו עדיין סבורים שההסכמה שלנו היא לקולה בתוך המתחם, אבל מבחינתנו זה עונש ראוי".
 

בא כוחו של צברי, אישר את דבריה של התובעת וציין כי אכן זוהי ההסכמה בין הצדדים. לדבריו מרשו מתכוון ברצינות רבה ללכת להליך שיקומי ומכאן הוא מאמין שיקבל שליש ולכן לבקשתו חשוב שעונש הפסילה יכול בתקופת מאסרו כדי שלא יפגע בו בעבודה אחרי שחרורו. לדבריו, צברי יוכל לעבוד רק כשליח ויש מישהו שכבר הצהיר שיקבל אותו לעבודה אחרי שחרורו.

לטענתו הבריחה של צברי ביום האירוע היוותה תגובה ספונטנית אבל הוא לא עבריין תעבורה קלאסי. כזכור, נעצר צברי נעצר בסוף נובמבר 2014 בתום מרדף דרמטי בנתיבי איילון אחרי שנמלט משני שוטרים שביקשו ממנו מסמכים לאחר שמצאו אותו ברכבו ביחד עם צעיר בחניון רכב. צברי, כך עלה דרס בדרך את השוטרת שהודיעה לו על מעצרו והחל להימלט ברכבו.
 
חמישה חודשים לאחר מכן הוגש נגד צברי, כתב אישום חמור שלפיו במהלך החודשים יולי – אוגוסט 2014 ביצע הנאשם עבירות מין בקטין שהגיע להתאמן במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה שם שימש צברי, כמנהל קבוצת הבוגרים .
 
צברי, כך נטען ביצע בקטין עבירות מין שלח לו מסרונים וכינה אותו בכינויי חיבה "כוכב, נסיך, חיים שלי וכן ציין כי הוא אוהב אותו". הנאשם ניצל את התלות שהקטין פיתח בו כדי לבצע בו את המעשים המיניים ובתמורה נתן לקטין כסף, בגדי ספורט והטבות אחרות.
את המעשים ביצע הנאשם כך נטען בעיקר במחסן הכביסה בבית החולים השרון ששם עבד.