כשהם מלווים במעגל תומכים רחב ורועש, קיבלו היום האחים שלמה ונחמן טוויטו את עונשם לאחר שהודו בהצתת בית הספר הדו לשוני בירושלים ולאחר מכן יצאו מרוצים מאוד, בעיקר מחוייכים.



כזכור, החליטו השניים, ביחד עם יצחק גבאי, החליטו להצית את בית הספר הדו לשוני בירושלים, בו לומדת אוכלוסיה יהודית וערבית יחדיו, בעקבות טקס זיכרון שנעשה במקום ליו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר, יאסר ערפאת. הם הגיעו לבית הספר, התגנבו פנימה, ריססו כתובות נאצה ולאחר מכן שרפו, בעזרת בנזין את המקום.בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום על האחים עונשי מאסר. שלמה רחמים, בן ה-20, קיבל שנתיים מאסר ושמונה חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים.



כמו כן, ייאלץ לשלם לבית הספר פיצוי כספי בסך 10 אלפים ש"ח. אחיו קיבל 10 חודשים על תנאי וייאלץ להיפרד מ-15 אלף שקלים לטובת בית הספר. השניים, כזכור, הם פעילי ארגון להב"ה, אשר באותם החודשים היה בכותרות בעקבות מספר אירועים בהם היו שותפים חבריו. השניים, בעלי עבר פלילי, חתמו עם המשטרה על הסדר טיעון מקל, אשר גרם לתביעה להשמיט את הסעיף של מניע גזעני. גורמים בבית הספר קיבלו את פסק הדין, אך הוסיפו כי לדעתם מדובר בעונש קל מדי.



יו"ר ועד ההיגוי של בית הספר הדו-לשוני, ניהאד ראשיד: "אנחנו מכבדים את החלטת בית המשפט, אבל מצרים על קולת העונש. אחד הנאשמים פלט משפט מסוכן שלפיו היה שווה לעשות את זה. אני מקווה שלא זה המסר שייצא מבית המשפט".