כאלף פעילים קיימו היום (שישי) צעדת מחאה בחיפה, הניפו שלטים וקראו קריאות למען זכויות בעלי חיים. 
בצעדה המאורגנת אשר קיבלה את אישור המשטרה ומאובטחת על ידה, השתתפו פעילים יהודים וערבים מכל רחבי הארץ, המבקשים להעלות את המודעות לפגיעה בבעלי חיים בכלביות, במשקים התעשייתיים, במשחטות ובמעבדות הניסויים. 
לצעדה אשר נקראת"'כולנו קולם", שותפים בין היתר פעילי 'תנו לחיות לחיות', 'אנונימוס', 'הצפון הטבעוני', האגודה נגד ניסויים בבבעלי חיים, הקואליציה הבינלאומית נגד פרוות ועוד.

יוזמי הצעדה, המאגדת יהודים וערבים אשר חברו יחד למען מלחמתם לזכויות בעלי החיים, אמרו: "בתקשורת נחשפו ממש לאחרונה הזוועות המתרחשות במשחטת זוגלובק ובכלבייה בצפת ועוררו סערה ציבורית, אך התעללות קשה כזו מתרחשת בכל יום כמעט בכל מקום בארץ, כלפי בעלי חיים שאינם יכולים להגן על עצמם. זו התוצאה של התייחסות לבעלי חיים כרכוש ולשימוש בהם בעולם התעשייתי".
היוזמים סיפרו על מטרתם והוסיפו: "אנו שואפים לפתוח לאנשים את הלב כלפי הפרה שייקחו ממנה את העגל לאחר הלידה בשביל תעשיית החלב, כלפי העכבר שיסבול מעיוותים גנטיים על מנת לספק את סקרנותם של חוקרים, השועל שיפשטו את עורו בשביל שיהפוך למעיל בתעשיית האופנה, האפרוח שיישחט כשיגיע לגיל 38 יום וגופתו תימכר כשניצל, הכלב השחור שיורדם כי לא נמצא לו בית, והעגלים שיעברו בצפיפות ובמחנק מסע ימי ארוך וקשה רק כדי להישחט בישראל. אנו מאחדים כוחות בשביל להשמיע את קולם, ולהבהיר שלא נפסיק לנסות ולשנות את המצב".
אחד מיוזמי הצעדה, שרבל בלוטין מחיפה הוסיף כי "המשימה שנטלנו לידינו קשה ומורכבת, אך במאבק משותף, חוצה עדות ומגזרים נוכיח שערך החמלה משותף לכל בני האדם. אנו נוכיח שיהודים וערבים יכולים לעבוד ולהיאבק ביחד למען מטרה משותפת".