שי ודרור הפתיעו במהלך תוכנית הבוקר שלהם ב-103FM את אביה מוריס, הצעירה שצעקה לעבר מתפללים מוסלמים בהר הבית 'מוחמד חזיר'. הצעירה הפרובוקטיבית עם השביס סיפרה איך קיבלה את ההשראה לקריאה המקוממת, והסבירה לשדרנים מה ההבדל בין אללה לאלוקי היהודים. 



מוריס סיפרה על האירועים שהובילו למהומות וגרמו לה להתפרץ אל עבר המתפללים המוסלמים: "המוסלמים משפילים יהודים בהר הבית יומיום ופוגעים ברגשותינו. בגלל הווקף יש אפליה מזעזעת בין ערבים ליהודים בהר, הם מכתיבים למשטרה את הכללים ויהודים בקושי יכולים להיכנס למתחם, ליהודים אסור להתפלל, למלמל, לשתות ולאכול שם. מי שעושות את הפרובוקציה אלו אותן נשים ערביות שנדבקות לכל קבוצה של יהודים שמגיעה וצועקות 'אללה אכבר'". 


"'אללה אכבר' זה אלוקים גדול", השיבו שי ודרור, "הן לא צועקות 'משה רבנו הומו' או 'דוד המלך חזיר'. את לא חושבת שאלוהים גדול?"
"זו היתממות להגיד את זה", התעקשה אביה, "אללה אכבר זו לא קריאה תמימה. בקריאות כאלו נרצחו משפחת פוגל, מלאכי רוזנפלד ועשרות אלפי יהודים אחרים". בהמשך הוסיפה: "אני חושבת שאלוקים גדול אבל לא שאללה הוא גדול. זה שיש גם ליהודים וגם למוסלמים אל אחד זה לא אומר שזה אותו אלוקים וזה לא אומר שהכוונה היא לאלוקי ישראל, הכוונה שלהם היא לאלוקים של מוחמד. אנחנו מתפללים לאלוקי ישראל שנתן לנו את התורה בלי עיוותים של איזה נביא מוחמד, הם מדברים אולי על אותו אלוקים אבל לא על אותה תורה".

שי ודרור ביקשו מהצעירה לספר על מקורות ההשראה לקריאה 'מוחמד חזיר': "חשבת על זה בבית או שזה בא לך ספונטנית כהברקה של רגע?" שאלו. "אם אני אצעק 'אלוקים גדול', 'שמע ישראל' או קריאות כאלה ישר יעצרו אותי ויוציאו אותי מהר הבית", ענתה, "חזיר זו חיה טמאה גם באסלאם". 

"ומה את מתכננת בהמשך?" התעניינו השדרנים, "את הולכת להיכנס לעוד מקומות רגישים ולצעוק צעקות פרובוקטיביות? את יכולה לגוון גם בקריאות, אולי לעבוד על משהו חדש".  "עדיין לא חשבתי על זה", ענתה, "אם יש לכם רעיונות אשמח לשמוע".