ציוץ בטוויטר של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', בו הוא מוחה על הזעם הציבורי משמאל בעקבות הפיגועים במצעד הגאווה ובכפר הפלסטיני דומא,  עורר היום (ראשון) תרעומת קשה ברשתות החברתיות. 



"ציד המכשפות התחיל. כל מי שמעז להתנגד לנישואים חד מיניים ולמצעדי תועבה נעצר על ידי המשטרה. הזוי. יום שחור לדמוקרטיה. די לסתימת הפיות!" כתב סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו. 



איש הטלוויזיה גיא פינס הגיב על הדברים בחשבון הטוויטר שלו ואמר: סמוטריץ׳ הוא הקוזאק הנגזל. לדחוף את סבתא במדרגות - ולשאול אותה לאן היא ממהרת. אבל הי, למה להכליל, הוא רק אדם אחד".



גם ג'ודי ניר מוזס שלום, אשתו של שר הפנים, סילבן שלום, כתבה בחשבון הטוויטר שלה בהתייחסות לסמוטריץ':  "ואיש מראשי מפלגתו או מחבריו לא גינה את המטומטם הזה? שהם יתבישו".


 


גם שר התשתיות, ד"ר יובל שטייניץ,  גינה את התייחסתו של סמוטריץ' למצעד:  אני נגד קריאות כמו מצעד הבהמות או מצעד התועבה. הצועדים הם אחינו ואחיותנו ובנינו ובנותינו והם חלק מעם ישראל".



סמוטריץ' הגיב לדברים נגדו בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו:  "אין לנו מה לחפש בעצרת שכל כולה הסתה וסתימת פיות - הסתה נגד כל הימין, הסתה נגד כל מי שלא מוכן ליישר קו עם השמאל הקיצוני, הסתה נגד כל מי שמעז לא להסכים עם 'הקהילה הגאה', הסתה נגד כל מי שמעז לדגול בערכי המשפחה המסורתית ולהתנגד להכרה בזוגות חד מיניים. אז הנה אני אומר את זה שוב ללא מורא - אני מתנגד נחרצות לאלימות, ומבטיח להמשיך להתנגד לא פחות בנחרצות גם להכרה בזוגות חד מיניים במדינה היהודית. אני מבטיח להילחם באלימות, ולא פחות מכך בניסיון לקעקע את ערכי המשפחה היהודית המסורתית".