תושב שדרות בשנות ה-30 לחייו נעצר ביום שישי על ידי המשטרה בחשד לשוד של קיוסק שארע יום קודם ברחוב יהדות איטליה בעיר.

החשוד נעצר למרות שבעל הקיוסק לא דיווח על האירוע למשטרה, אולם מידע שהתקבל אצל רכז המודיעין של משטרת שדרות הוביל את השוטרים אליו. בתום חקירה מהירה ולאחר שצפו בסרטון מצלמות האבטחה של הקיוסק, התחקו השוטרים אחר עקבותיו וזהותו של החשוד במעשה.
כשנשאל המוכר על ידי חוקרי משטרת שדרות מדוע לא התלונן במשטרה, סיפר כי הוא מכיר את השודד ולא רצה לפגוע בו בעקבות תלונתו. עוד התברר כי טרם השוד נכנס החשוד לקיוסק על מנת לקנות בירה. בשלב מסוים ניגש לדלפק, שלף אקדח ואיים על המוכר תוך שהוא מבקש לקבל את הכסף מהקופה. לאחר ששדד באיומי אקדח כ-2000 שקלים ובקבוק אלכוהול נמלט מהמקום.

ביום שישי האחרון, יממה לאחר השוד, נעצר החשוד בביתו. בחקירתו הכחיש כל קשר למעורבותו באירוע וזאת על אף שנצפה בבירור בסרטוני מצלמות האבטחה. 
מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט בארבעה ימים. היום (שני) צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי באר שבע בגין שוד מזוין.
מפקד משטרת שדרות, סנ״צ אפי שימן, ציין כי על אף שלא התקבלה תלונה במשטרה על ידי בעל הקיוסק, נחישות השוטרים הובילה לחשיפת האירוע ובהמשך למעצר החשוד במעשה השוד. ״החשוד נכנס ללא מורא בצהרי היום לקיוסק ושדד באיומי אקדח את מוכר הקיוסק על אף היכרות מוקדמת ביניהם. בעזרת מאמץ מודיעיני שתורגם לחקירה מהירה ובהמשך לפעילות מבצעית נחושה עצרנו את החשוד בביתו. על מנת שנוכל להילחם בפשיעה באפקטיביות ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח, חשוב לי להעביר מסר לציבור שומר החוק שלא יהסס לפנות למשטרה ולדווח על אירוע פלילי מכל סוג שהוא״.