בתום דיון שהתקיים היום (שני) בבימ״ש השלום באשקלון הוחלט על הארכת מעצרו של תושב קרית מלאכי החשוד בהסתה ובהפרת תנאי שחרור ממעצר שנקבעו ביום שישי האחרון על ידי בית המשפט, כאשר הפיץ הודעות בשבח מותה של הנערה שירה בנקי, שנדקרה במצעד הגאווה בירושלים.
החשוד נעצר מוקדם יותר היום לאחר שעל פי החשד הפיץ בתפוצה רחבה הודעת שמחה לאיד על מות הנערה שירה בנקי שנדקרה במצעד הגאווה וכן הביע תמיכה בדוקר, ישי שליסל.
בהודעה זו כתב החשוד: ״קיבלתי בשמחה רבה את הידיעה מהשעה האחרונה על מותה של אחת הפצועות מהדקירה במצעד התועבה ביום חמישי האחרון״.

מהמשטרה נמסר כי חקירתו של החשוד תימשך בימים הקרובים, ומחר צפוי להתקיים דיון נוסף בעניינו בבימ״ש השלום באשקלון.
כזכור החשוד נעצר בשבוע שעבר לאחר שפרסם פוסט ברשת הפייסבוק ובו כתב דברי הסתה וגזענות נגד הקהילה ההומו-לסבית בעקבות מעשה הדקירה במצעד הגאווה בירושלים.
בחקירתו הודה בפרסום הדברים ואמר לחוקריו: "למרות שזה לא חוקי אני לא יכול לקבל על עצמי את החוק שאוסר להסית נגד הומואים". עוד הוסיף החשוד: ״אני אמשיך בהסתה נגד הקהילה. החלום שלי זה להיות מפורסם". 
בפוסט שעורר סערה התייחס החשוד למעשיו של ישי שליסל שדקר ופצע אתמול את המשתתפים במצעד הגאווה בירושלים, והביע את תמיכתו. "ישי שליסל - אם כבר החלטת לדקור בפעם השניה, ועוד זמן קצר אחרי שהשתחררת מעשר שנות מעשר, לא יכולת לעשות את העבודה קצת יותר יעילה?????? לצערי אתה עכשיו לא הולך להשתחרר כל כך מהר, אז לפחות היית מצליח להרוג כמה מהסוטים הארורים האלה!!!!! חבל!!!!! צריך לקוות שלפחות אחד משני הפצועים קשה ימות. למרות שממה שאמרו בחדשות זה לא נראה ככה", כך כתב החשוד.
כזכור, שישה משתתפים במצעד הגאווה בירושלים נדקרו אתמול ברחוב סוקולוב פינת קרן היסוד, על ידי ישי שליסל, הדוקר אשר לפני כעשור פצע שלושה מהחוגגים במצעד. 
שליסל ריצה את עונשו ושוחרר לפני מספר שבועות, אך החליט לעשות מעשה נוסף. בראיון של שליסל לכלי התקשורת החרדי, נייעס, לפני כשבוע וחצי, הוא אמר: "הטמאים רוצים להמשיך לטמא את ירושלים. הם הורסים את עם ישראל ורוצים להגדיל את חילול השם, רוצים לעשות את המצעד הארצי והעולמי בירושלים של מאות אלפי טמאים רחמנא ליצלן, לחלל אותה ולטמא את עם עם ישראל".