נמשכת ההסתה ברשת: לאחר שהופצו תמונות של נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, משה (בוגי) יעלון במדים נאצים הופץ היום סרטון וידאו שבו נראה היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, בלבוש נאצי.
עו"ד וינשטיין מופיע בלבוש נאצי עם הכיתוב: "אישרתי למשטרע הנאצית במחנה הריכוז ישראל לפעול בכל הכוח נגד נחותי הגזע מהימין".
מאחורי הפרסום עומד צעיר ישראלי בשם אשר יקו, המכנה עצמו בפייסבוק כ"אשריקו", המתגורר בארצות הברית ופעיל ככל הנראה באחד מארגוני הימין הקיצוני. 

כזכור בעקבות פרסום סרטוני השטנה נגד הנשיא ריבלין וראש הממשלה נתניהו הודיעה פרקליטות המדינה כי אישרה לפתוח נגדו בחקירה "בחשד לעבירה של העלבת עובד ציבור". ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה הורה להטיל את ניהול החקירה על יחידת הסייבר הארצית בלהב 433, והיא תלווה על ידי לשכת המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים.
כזכור בסרטון נגד הנשיא ריבלין נראה הנשיא לבוש מדי גסטאפו מצדיע במועל יד ואומר: "אני נשיא מלוקק וצבוע עם שנאה עצמית. כשיהודים נרצחים זה לא ממש מעניין אותי. אני אוהב ללקק למוסלמים את ה*** אני נאצי שונא יהודים. זיג הייל. זיג הייל". בסוף הסרטון נכתב: "מחאה!!! דם יהודי אינו הפקר. אשריקו מהפייסבוק". 
אשר יקו העומד מאחורי פרסומי השטנה אמר בשיחה עם מעריב כי הוא אינו חושש מהחקירה נגדו והוסיף: "כבר התרגלתי שבכל פעם שאני יוצר תמונה מודיעים על חקירה, זו פשוט בדיחה, על חופש ביטוי כנראה לא שמעו במחנה הריכוז ישראל".