הרכבת הקלה: המדריך לשלב השני והדרמטי של החפירות

ביום חמישי הקרוב צומת מעריב, שבשעות השיא עוברות בה בממוצע 12 אלף כלי רכב בשעה, תיסגר לתנועה. תחנת קרליבך, שתהיה בעומק של כ-40 מטירים, תשלב שלוש קומות תת-קרקעיות

משה כהן צילום: מעריב אונליין
עבודות הרכבת הקלה
עבודות הרכבת הקלה | צילום: רענן כהן

"הדרמה התחברותית" בתל אביב תחל ביום חמישי, החל מהשעה 20.00, יחל שלב סגירת צומת מעריב. הצומת תיסגר לתנועה לבאים מהרחובות קרליבך ולינקולן וניתן יהיה לבצע פניות פרסה.

התנועה בין צומת מעריב לרחוב מזא"ה תותר לתחבורה ציבורית בלבד בשני הכיוונים. במסגרת השינויים בהסדרי התנועה, רחוב התעשייה יהפוך לחד סטרי ותתאפשר כניסה ויציאה מרחוב המסגר לדרך בגין.

לכשתושלם בניית התחנה, יוקם מעבר משוקע לכלי הרכב מרחוב יצחק שדה לרחובות לינקולן וקרליבך, מתחת לדרך מנחם בגין.

שר התחבורה, ישראל כ"ץ אמר לקראת סגירת הצומת: "בדומה לתחילת העבודות על תחנת אלנבי, אנו נערכים גם הפעם  בצורה רצינית ויסודית. למרות המורכבות בבניית תחנת קרליבך, שתשרת בעתיד גם את הנוסעים של הקו הירוק, הנחיתי את חברת נת"ע לנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי לצמצם את הפגיעה בזרימת התנועה באזור, גם אם יידרשו שינויים נוספים בהסדרי התנועה במהלך התקופה".

תגיות:
תל אביב
/
הרכבת הקלה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף