בראיון שנערך עם דניאלה וייס בערוץ הראשון אמרה פעילת הימין כי "הנשיא רובי ריבלין יכול לישון בשקט כי הוא איננו חשוב מספיק בשביל שיהרגו אותו". שי ודרור הפתיעו הבוקר (ראשון) את וייס בתוכניתם ברדיו ללא הפסקה ובדקו מי לדעתה כן חשוב מספיק כדי שיהרגו אותו.



"בקשר לדברים שאמרת על רובי ריבלין", פנו שי ודרור לוייס, "אמרת שאתם אפילו לא חושבים לרצוח אותו כי הוא אפילו לא שווה את זה, זה קצת מעליב שהוא לא חשוב".



"אני חושבת שאין לו מה לדאוג מכיוון שעד היום ראינו בהיסטוריה שמנהיגים שהיו מוקד למטרה כזאת הם אנשים שבידיהם הכרעות", ענתה פעילת הימין.


"גם לרבין אמרו לפני הרצח שאין לו מה לדאוג", אמר שי בחשש.



"זה ממש לא נכון", ענתה דניאלה וייס, "היו אזהרות מפורשות שאמרו שתימני קטן הולך לרצוח את ראש הממשלה".


צמד השדרנים ניסה לברר עם וייס איזה פוליטיקאי כן יכול להיות הכוונת של אנשי הימין הקיצוני ולהוות מושא לרצח פוליטי: "מה עם להוריד את בוגי, הוא השמאלן של הממשלה, יש לו מה לדאוג?" שאלו השניים, "אין לו מה לדאוג", הרגיעה דניאלה. "ולביבי יש מה לדאוג?" המשיכו השניים בלי בושה, "לא", השיבה.

שי ודרור ניסו להמשיך ולחקור בנושא אך דניאלה וייס הייתה בשלה והבטיחה שהיא וחבריה למחנה לא מדברים על התנקשויות. "אנחנו מדברים על איך במקום לבנות כאן 200 יחידות דיור נגרום לכך שיהיו 2,000, זה מה שמעסיק אותנו", הבטיחה.

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי